Mona Olkiewicz, nasza Junior Copywriterka, debiutuje na łamach portalu NowymMarketing.pl!
Jeden film i dużo świetnych projektów.
Solidna dawka wiedzy od naszej Project Managerki Asi w artykule dla interaktywnie.com.
Swoimi przemyśleniami dla raportu interaktywnie.com podzieliła się nasza Project Managerka, Asia.
Słów kilka od Igi, naszej Social Media Managerki, w raporcie interaktywnie.com.
Artykuł naszej Social Media Managerki na interaktywnie.com.
Otrzymaliśmy nominację w kategorii „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”. To dla nas ogromne wyróżnienie!
Zestawienie agencji marketingowych i przewidywane trendy na 2021 już na interaktywnie.com!
Nowa kampania Lidla dla działających zespołowo, podejmujących wyzwania i znających się na rzeczy!
Rok się kończy, a my nie chcemy kończyć z pomaganiem!
Już na wiosnę odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia, którego współorganizatorem jest LUCKYYOU.
Trzeba przyznać, że nasz dział Social Media rozwija się w zawrotnym tempie! Ostatnio jego szeregi zasiliła Zuza.
Czyli nasz Head of Creative, Kacper, o guerilla marketingu.
LUCKYYOU w ebooku interaktywnie.com z raportem o agencjach social mediowych
Zapraszamy do lektury na interaktywnie.com!
Projekty, przy których mieliśmy przyjemność pracować zostały docenione przez HRM Institute!
Poznajcie naszego New Business Managera, z którym mamy przyjemność pracować!
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zakończyła 4. edycję konkursu Brand Opener 2020 pod hasłem „Unbottle your potential”. Sprawdź, jak sobie poradziliśmy!
W trudnej sytuacji, powstało wiele wyjątkowych realizacji. O najlepszych z nich, wypowiedział się nasz Strategy Director, Maciej Radziemski.
Przymusowa kwarantanna w czasie pandemii koronawirusa spowodowała, że w mediach społecznościowych jak grzyby po deszczu pojawiły się transmisje na żywo.
O hierarchii wartości i przyszłości Employer Brandingu opowiada w najnowszym artykule dla "Marketing przy kawie" Szymon Szczepaniak, nasz Project Manager.
Co z tą komunikacją? Jak ogarniać marketingową komunikację na linii klient-agencja?
Dbamy o siebie. Dbamy o innych. Zostajemy w domu!
Redakcja interaktywnie.com zapytała specjalistów ds. social media o kampanie remarketingowe na Facebooku. Naturalnie zabraliśmy także swój głos.
Na pokład LUCKYYOU wskakuje kolejna mocna marka. Witamy!
Jakiś czas temu do naszego zespołu zgłosiła się ekipa pracuj.pl, aby porozmawiać o sprzedaży. Jednak nie chodziło tym razem o nasze usługi, ale o...
Nowy rok zaczynamy z przytupem i mocnym zamknięciem 2019.
Na łamach interaktywnie.com pojawił się właśnie, jeszcze ciepły, raport "Reklama w Internecie".
Dołożyliśmy kilka swoich groszy, a nawet złotych do tegorocznej kampanii świąteczne dla x-kom.pl
Kolejny rok współpracy z Lidl Polska owocuje nową kampanią "Tysiące historii". Tym razem zaglądamy za kulisy.
Nasza delegacja na jednej z ciekawszych konferencji tego roku w Polsce, czyli Trends Festival by Business Insider.
Masz więcej pytań?Chcesz przesłać brief?