01
.
04
.
2025

LUCKY Talks #8: Social media dziś

Jak dobrze zacząć majówkę - i to już we wtorek 29 kwietnia? Najlepiej ósmym spotkaniem z cyklu LUCKY Talks w Poznaniu, które tym razem poświęcimy dyskusji nad stanem mediów społecznościowych dziś i tego, co może nas w nich czekać jutro.

Już 29 kwietnia o 18:00 spotkamy się w SPOT., by wysłuchać dwóch wyjątkowych prelekcji i analizy case'ów z dwóch zupełnie różnych światów. Jak w trudnej branży deweloperskiej utrzymywać uwagę odbiorców i budzić wyłącznie dobre emocje? Z drugiej strony - jak wykorzystać social media do zbudowania love brandu sieci spożywczej, do której miłość wychodzi daleko poza digital? Analizę uzupełnimy pogłębionym, specjalistycznym panelem dyskusyjnym i niekończącym się networkingiem. To co? Widzimy się?

Bezpłatne wejściówki będą dostępne 15 i 22 kwietnia 2025 na platformie evenea.pl, a ich pula jest ograniczona.

Poznajcie gości tej edycji LUCKY Talks:

Norbert Miętki / Kierownik ds. Marketingu w INVEST KOMFORT

Doświadczony marketingowiec z pasją do estetyki i jakości w komunikacji marki. Zwolennik niestandardowych rozwiązań i odważnych konceptów, które budują wyrazisty brand. Łączy kreatywność z wyczuciem detalu, stawiając na przekaz, który zostaje w pamięci. Odpowiedzialny za strategię obecności Invest Komfort w social mediach, z ambitnym założeniem objęcia pozycji lidera w branży nieruchomości. Efekty tych działań potwierdzają raporty Sotrender oraz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych - profile marki na IG i FB należą dziś do najbardziej angażujących wśród deweloperów w Polsce. Laureat m.in. dwóch wyróżnień w konkursie Kreatura, nagrody European Property Awards w kategorii Marketing Development oraz tytułu Zespół Marketingu Roku w konkursie Executive Summit.

Marcin Bilicki / Senior Art Director w LUCKYYOU

Projektowanie to dla niego sztuka opowiadania historii i nieustanne poszukiwanie mikromomentów. Specjalizuje się w tworzeniu oraz realizacji złożonych koncepcji kreatywnych, łącząc wizję z finalną kreacją. Pisze, projektuje, wykłada i nieustannie eksploruje nowe formy wyrazu.Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu działa na styku obrazu i języka. Inspiruje się zarówno gwarem wielkich europejskich miast, jak i ciszą małych śródziemnomorskich wysp.

Paulina Polichnowska - Korolik / Digital Communication Manager w Żabka Polska

Swoją karierę w marketingu zaczynała jako copywriterka i social media ninja w agencji social media, by w końcu zadomowić się w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Specjalizuje się w komunikacji digitalowej i wykorzystaniu kontekstów popkulturowych w działaniach marki. Na konferencji opowie o tym, jak viralowe treści i zjawiska kulturowe mogą stać się punktem wyjścia do budowania kreatywnych kampanii w social mediach.

Monika Wilkiewicz / Experience and Influencer Manager w Żabka Polska

Swoją marketingową podróż rozpoczynała na studiach New Media na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, jednocześnie rozwijając się w e-commerce modowym. Wieloletnia miłość do wszystkich platform social mediowych, a przede wszystkim YouTube, osadziła ją na stałe w zespole Digital Communication Żabka Polska.

Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Prelekcja #1
18:35 | Prelekcja #2
18:55 | Dwudziestominutowa przerwa i networking
19:20 | Rozbudowany panel dyskusyjny
20:00 | Networking
21:00 | Finał spotkania

Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?

Napisz do nas! karolina.kulig@luckyyou.pl

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie