LUCKY Talks #4: Marka pracodawcy w praktyce
Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji? My też!
Dlatego zapraszamy na czwartą odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu.
Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.
O czym porozmawiamy 7 maja?
Employer Branding, marka pracodawcy - jakie znaczenie ma w strategii komunikacji organizacji? Jak można budować ją niesztampowo, kreatywnie, ale wciąż wiarygodnie? Jakim dobrym praktykom warto się przyjrzeć?
Zgodnie z tematem - zapraszamy na dyskusję o praktyce, na analizę soczystych kejsów, rozmowy o tym co działa, a co niekoniecznie się udało i wyciagniętych na tej podstawie wnioskach. Wśród prelegentów - reprezentanci naprawdę dużych marek z ogromnym doświadczeniem w EB. Szczegóły ujawniać będziemy stopniowo!
Bezpłatne wejściówki będą dostępne 23 i 30 kwietnia 2024, a ich pula jest ograniczona.
Prelegenci:
Aleksandra Kręgielska-Rolla | Employer Branding Managerka w Lidl
Z Lidlem związana od 11 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w poznańskiej redakcji TVN24, gdzie spełniła swoje marzenie z dzieciństwa o byciu dziennikarką. Doświadczenie zdobywała również pracując w obszarze public relations oraz komunikacji wewnętrznej. Promotorka prostej komunikacji wewnątrz organizacji. Swoje doświadczenie w tym zakresie przekłada na skuteczne działania employer brandingowe. W Lidlu kieruje obecnie zespołem EB, odpowiada za strategię, działania z zakresu komunikacji zewnętrznej jak i realizację projektów Lidl Fair Pay czy Kobieca Strona Lidla. Mama trójki dzieci, właścicielka dwóch kotów, wolny czas (jak się znajdzie) spędza praktykując jogę.
Kamila Iwicka | Młodsza Ekspertka ds. Employer Brandingu w Lidl
Z Employer Brandingiem bezpośrednio związana od 5 lat. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno w międzynarodowych korporacjach FMCG, jak i w branży IT. Jej przygoda z Lidlem rozpoczęła się w 2022 roku. W Dziale Rekrutacji i Marki Pracodawcy specjalizuje się w kampaniach online, eventach oraz analityce wskaźników EB. Kocha nieszablonowe projekty, a niedawno światło dzienne ujrzał lidlowy HRcast „Fajna praca? Dobry temat", który z dumą koordynuje. W środowisku pracy ceni sobie dobrą organizację, transparentność i budowanie trwałych relacji. Po pracy czas spędza najchętniej w górach i na długich spacerach z psem. Zakochana w Portugalii i tajskiej kuchni.
Michał Szewczyk | Brand & Experience Communications Manager w BEC Poland
Kieruje zespołem Brand & Experience Communications w BEC Financial Technologies, firmie tworzącej i utrzymującej rozwiązania IT dla duńskiego sektora finansowego. Praktykuje strategiczne podejście do budowania marki pracodawcy, realizując potrzeby biznesowe firmy. Wraz z zespołem zajmuje się zachowaniem spójności komunikacji na globalnym poziomie oraz jej dostosowaniem do lokalnych odbiorców. Promuje wykorzystywanie narzędzi marketingowych w procesach HR. Po pracy poświęca czas na wyprawy motocyklowe i fotografię dronową.
Ola Hajęcka | Krajowa Liderka ds. Employer Brandingu (Country Employer Branding Leader) w IKEA Retail
Odpowiedzialna za budowę marki pracodawcy oraz rekrutację. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w obszarach HR i People & Culture, zdobywane w branżach Retail i QSR. Obecnie w IKEA kieruje strategią employer brandingową i sourcingową, dbając o zaangażowanie pracowników. Z wykształcenia pedagożka i angragożka specjalizująca się w prowadzeniu szkoleń. Prywatnie psia mama, pasjonatka podróży z plecakiem i surfingu.
Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Prelekcja #1
18:35 | Prelekcja #2
18:55 | Dwudziestominutowa przerwa i networking
19:20 | Prelekcja #3
19:40 | Panel dyskusyjny
20:10 | Networking
21:00 | Finał spotkania
Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas! [email protected]