06
.
11
.
2023

Sprinty graficzne: październik 2023

Nasi kreatywni lubią, gdy poprzeczka wisi wysoko - i sami ją sobie tam zawieszają!

Poprzeczka sprintu kreatywnego w październiku właśnie tak wysoko zawisła. Nasi designerzy i copywriterzy przez dokładnie jedną godzinę w każdy poniedziałek miesiąca pracowali nad realizacją swojej wizji. Efekty? Poniżej!

Sara Wojciechowska – Key visual / branding festiwalu jazzowego

W tym miesiącu podczas kreatywnego sprintu podjęłam się tematu stworzenia brandingu festiwalu jazzowego. Muzyka jazzowa charakteryzuje się dowolnością interpretacji, aranżacji oraz dużą skłonnością do improwizacji. Biorąc pod uwagę wszystkie te cechy powstał visual oparty na dynamicznej, plastycznej typografii, która w zależności odnośnika może przybierać odmienną formę. Wykorzystanie intensywnych kolorów oraz nieregularnych kształtów ma podkreślać kreatywny charakter jazzu i płynącą z niego energię.


Wojciech Cielas – Branding galerii sztuki

Pokusiłem się o stworzenie brandingu dla galerii sztuki poświęconej znakomitemu amerykańskiemu malarzowi – Jean Micheal Basquiat. Jego prace cechowały się połączeniem prymitywnej sztuki afrykańskiej, współczesnej „Sztuki ulicy”, napisów oraz archetypów kultury. Inspirując się twórczością Basquiata wykorzystałem mocne i wyraziste kolory, charakterystyczny styl uliczny dominujący w twórczości artysty oraz najpopularniejsze obrazy. Efektem jest logotyp całej galerii oraz materiały promocyjne w postaci plakatów oraz wlepek.

 
Kacper Krysiak – ilustracja/3d

Koncept pupila osadzonego w metawersum. Buka – pamiętajcie zadbać o swoją ;)

 

SvitLana Ostapiuk - Nanjing InternationalBiennial Of Poster For Peace 2023

W tym roku, jak i w poprzednim, temat pokoju w Świecie bardzo aktualny. Za wszystkie swoje lata, co już przeżyłam, nigdy nie spodziewałam się tego, że wojna będzie powtarzać się znów i znów. Ale się powtarza…

„Front to klatka, w której trzeba nerwowo czekać na to, co się wydarzy. Leżymy pod kratą łuku granatu i żyjemy w napięciu nieznanego, a nad nami unosi się przypadek. Jeśli nadejdzie kula, mogę się uchylić, to wszystko; Nie mogę wiedzieć ani mieć wpływu na to, gdzie dokładnie uderzy. To ten zbieg okoliczności sprawia, że ​​jesteśmy obojętni.”

Erich Maria Remarque

  

Aleksandra Duk – 2024 – YEAR OF THE WOOD DRAGON

Inspiracją do zrobienia ilustracji był wypadający 10 lutego 2024 roku Chiński Nowy Rok. Według horoskopu zakończy się wtedy Rok Królika Wody i nastąpi Rok Drewnianego Smoka. Ostatni rok Drewnianego Smoka miał miejsce w 1964 roku.

Team Copy: Agnieszka Mikołajczak, Maciej Karolczak, Mona Olkiewicz i Natalia Majchrzak

W sekcji copywriterskiej działu Creative Execution również sprintujemy w ramach coponiedziałkowej gimnastyki kreatywnej. Czasem działamy z dłuższymi tekstami, czasem tworzymy krótkie hasła, tak jak tym razem – postawiliśmy na inspirujące, zabawne, niesztapowe gry słowem w stylu dobrze znanego Loesje. 

Agnieszka Mikołajczak

Maciej Karolczak

Mona Olkiewicz

Natalia Majchrzak

Sami rozumiecie, że nie możemy się doczekać grudnia.

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie