01
.
03
.
2024

LUCKY Talks #3: Komunikacja w "trudnych" branżach

Czas na LUCKY Talks #3!

Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?

My też!

Dlatego zapraszamy na trzecią odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu. Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.

O czym porozmawiamy 27 marca?

Ograniczenia prawne, oczekiwania społeczne, tematyka, która po prostu nie jest "sexy" - nie wszystkie marki mogą wprost i w atrakcyjny sposób mówić o swojej codziennej pracy. Czy to jednak uniemożliwia kreatywne podejście? Czy marki alkoholowe, pharma, produkty dla dzieci albo te 18+ skazane są na nudę i ograniczone zasięgi? Czy "trudne" branże w ogóle istnieją, czy poziom trudności wyznaczany jest przez poziom naszej kreatywności?
Chodźcie, podyskutujmy!

Bezpłatne wejściówki będą dostępne w pierwszym tygodniu marca 2024, a pula jest ograniczona!

Szczegóły dostępne na evenea.pl.

Prelegenci:

Maciej Radziemski | Strategy Director & Co-Founder w LUCKYYOU
Doświadczony strateg pracujący nad nagrodzonymi projektami z zakresu brand marketingu, employer brandingu oraz kampanii zintegrowanych, dla topowych marek takich jak Lidl Polska, IKEA, Volkswagen Group Polska, Carlsberg, NIVEA, Grupa Eurocash, Lorenz i inne. W codziennej pracy stawia na dobrą kreację, wierzy w siłę insightów i wyklucza przypadki.

Jakub Kwaczyński | Strategy Director w GoldenSubmarine
W marketingu działa ponad 11 lat. Szef strategii agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialny za kompetencje strategiczne i projekty dla marek-liderów swoich kategorii, m.in. NIVEA, NIVEA MEN, LEGO, Żubrówka, ŠKODA, Przysnacki czy Wedel. Współautor pierwszego w Polsce, nagradzanego podcastu o strategii "Mamy na to slajd". Prelegent m.in. na konferencjach Forum IAB, Insummit, Video Wars i juror Effie Awards i Mixx Awards. Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Fan LEGO, planszówek i jamników.

Bartosz Kramer | Marketing Business Partner / NEKK / Grupa NEUCA
Od ponad 7 lat bezpośrednio związany z marketingiem farmaceutycznym i medycznym. Budował strategie i rekomendował rozwiązania marketingowe dla kilkudziesięciu firm z branży healthcare, w tym największych producentów farmaceutyków na świecie. Marketing Business Partner w NEKK w Grupie NEUCA, 2. największej firmie w Polsce w branży ochrony zdrowia. Poza branżą farmaceutyczną prowadzi zajęcia z marketingu strategicznego i sprzedaży transformacyjnej na Collegium DaVinci oraz realizuje się kreatywnie jako co-founder studia produkcyjnego specjalizującego się w technologiach 3D i VR.

Paweł Cichocki | Head of Marketing / Tpay
Head of Marketing w Tpay z wieloletnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu i wspierania sprzedaży. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii płatnych. Automatyzuje procesy oparte o kanały komunikacji bezpośredniej, głównie z wykorzystaniem kanałów e-mail oraz SMS.  

Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Maciej Radziemski / LUCKYYOU i Jakub Kwaczyński / GoldenSubmarine
Debata strategów: Czy "trudne" branże w ogóle istnieją?
18:35 | Bartosz Kramer / NEKK / Grupa NEUCA Czego inne branże mogą się nauczyć od branży farmaceutycznej
18:55 | Paweł Cichocki / Tpay Czy regulacje prawne utrudniają komunikację marketingowa B2B w fintech?
19:15 | Panel dyskusyjny
19:45 | Networking
20:30 | Finał spotkania

Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas!
karolina.kulig@luckyyou.pl

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie