29
.
06
.
2023

Zmieniamy się na 10. urodziny

Jakie jest LUCKYYOU? Jak powinniśmy o sobie mówić? I o czym chcemy mówić? Te trzy pytania zadaliśmy sobie, zanim zaczęliśmy pracować nad odświeżoną komunikacją (językową i wizualną) firmy – opowiada Krzysztof Świtoński, CEO i Co-founder LUCKYYOU.

Urodzinowy rebranding rozpoczęliśmy od przeprowadzenia wewnętrznych badań i warsztatów. Ich wyniki stały się bazą prac nad nowym, odświeżonym wizerunkiem naszej marki – takim, który pokazuje, jacy naprawdę jesteśmy.


Wnioski z badań zostały opisane w naszym manifeście – LUCKYYOU to dwie równoległe drogi, którymi podążamy przy każdym projekcie: LUCKY strategy&services i LUCKY creativity&approach.

Zabawialiśmy się też hasłem przewodnim. Do znanego już "Marketing done right" dodaliśmy frazę "Creativity gone wild". Bo tacy jesteśmy - totalnie skuteczni i kreatywnie szaleni ;-)

Dalszy etap zakładał dopracowanie prostego, nieco zaczepnego języka komunikacji i ton of voice firmy. 

W obszarze identyfikacji wizualnej postawiono na ewolucję, a nie rewolucję, czyli pozostawienie charakterystycznego kształtu siódemek w nowej typografii i lżejszej, bardziej nowoczesnej formie oraz zupełnie nowy font.  

Do nowego brandingu wprowadziliśmy ikony, które reprezentują główne wartości i obszary LUCKYYOU. To wszystko wybrzmiewa w naszych materiałach w trzech głównych kolorach: stonowanym graficie, neutralnej szarości i energetycznej limonce.

Wszystkie te elementy znalazły swój wyraz na nowej stronieluckyyou.pl. 

Autorką odświeżonej identyfikacji wizualnej jest Sara Wojciechowska, Junior Art Director. Za materiały tekstowe odpowiedzialny jest zespół copywriterski: Natalia Majchrzak i Maciej Karolczak.

Autorem projektu i wdrożenia strony internetowej jest Paweł Czamański, Senior Graphic Designer.

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasze case study!

No items found.

Przeczytaj również

get

lu

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief