06
.
06
.
2023

O transkreacji dla Nowego Marketingu

Natalia Majchrzak, Senior Copywriterka w LUCKYYOU, debiutuje na internetowych łamach portalu Nowy Marketing z ekscytującym artykułem dotyczącym... transkreacji.

Jak czytamy w materiale:

Haribo uszczęśliwia zarówno dzieci, jak i dorosłych. Tak mógłby brzmieć slogan jednego z najbardziej znanych producentów słodyczy, jeśli zostałby dosłownie przetłumaczony z języka niemieckiego na polski (w tym przypadku dzięki uprzejmości Google Translate). I byłoby to jak najbardziej poprawne. Ale! Nie od dziś wiadomo, że „poprawne" w marketingu jest najczęściej synonimem „niewystarczającego" – szczególnie w kontekście haseł, które mają zostać dobrze zapamiętane. Jak więc podejść do tworzenia treści kreatywnych, które już istnieją, ale w innym języku? W takiej sytuacji potrzebna jest... transkreacja.

Artykuł dostępny na NowyMarketing.pl!

No items found.

Przeczytaj również

get

lu

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief