03
.
10
.
2023

Ruszamy z kampanią "Zmień perspektywę na neuroróżnorodność"!

2 października wystartowała kampania społeczno-edukacyjna “Zmień perspektywę na neuroróżnorodność” realizowana przez agencję LUCKYYOU na zlecenie Urzędu Miasta Poznania.

Celem kampanii jest zachęcenie poznańskich pracodawców do zatrudniania osób neuroatypowych w swoich firmach poprzez wskazanie mocnych stron takich kandydatów: ich kreatywności, wysokiego poziomu koncentracji, specjalistycznej wiedzy merytorycznej czy precyzji, dokładności i pasji.

Kampania “Zmień perspektywę na neuroróżnorodność” re-definiuje potocznie rozumianą atypowość, zwiększa świadomość społeczną i podkreśla wagę włączającego środowiska pracy.

W ramach wygranego przetargu byliśmy odpowiedzialni za opracowanie koncepcji kampanii, key visuala, realizację spotu promocyjnego, dobór ambasadorów, czyli pracujących w Poznaniu osób neurorożnorodnych, działania w social mediach, stworzenie landing page’a z materiałami edukacyjnymi, współorganizację warsztatów dla pracodawców i kampanię informacyjną.

Nośniki CTL obecne będą w Poznaniu przez cały październik, a spot promocyjny dostępny będzie również w wybranych kinach studyjnych.

Key visual opiera się na zabiegu złudzenia optycznego, w którym napis na nośniku widoczny jest dopiero z pewnej odległości lub po dłuższym patrzeniu, co symbolizuje patrzenie na osoby neuroatypowe przez pryzmat ograniczeń, a nie potencjału.

W kreacjach wykorzystaliśmy zrównoważoną, harmonijną paletę pastelowych kolorów. Do każdej grupy osób neuroatypowych przyporządkowany jest określony kolor: błękit (IPD - zaburzenia przetwarzania informacji), koralowy (ASD - spektrum autyzmu), fiolet (ADHD), a kolorem wiodącym jest pastelowa zieleń. Visuale wykorzystują również trzy kształty będące wycinkami koła, a symbolizujące trzy główne grupy osób atypowych.

Kampania nie mogłaby wystartować bez wyjątkowego zespołu!

Project Managerką projektu jest Asia Majdak. Za strategię odpowiadają: Dagmara Broda i Asia Majdak, za key visual Sara Wojciechowska, za przygotowanie strony www oraz materiałów graficznych: Sara Wojciechowska, Aleksandra Duk, Marcin Bilicki, Kacper Krysiak, Krzysztof Magnuszewski, Wojciech Cielas oraz Adam Furmańczak, a za copywriting Mona Olkiewicz ze wsparciem Agnieszki Mikołajczak oraz Natalii Majchrzak. Działaniami performance zajmuje się Joanna Radecka.

Za realizację materiałów video odpowiedzialny był nieoceniony Szymon Wasylów i RED Film Production.

Szczegóły kampanii dostępne są na stronie https://zmianaperspektywy.org/

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie