LUCKYYOU Agencja Marketingowa

Ostrzegamy przed internetowymi oszustami podszywającymi się pod LUCKYYOU!

Bądźcie uważni! Ostrzegamy przed falą oszustw i prób wyłudzeń pieniędzy wykorzystujących nasze dane!

Dowiedz się więcej
20
.
05
.
2024

LUCKYYOU z kampanią społeczną dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Odpowiadamy za kompleksową strategię i realizację tej ogólnopolskiej akcji stworzonej całkowicie pro bono!

Badania  wskazują, że aż 73% osób powyżej 80. roku życia żyje samotnie, a ponad połowa seniorów dotkliwie odczuwa brak towarzystwa innych osób. Ten problem, wraz z procesem starzenia się społeczeństwa, będzie się pogłębiał. Jedną z propozycji wsparcia samotnych seniorów jest wolontariat uczestniczący w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Startująca 20 maja kampania ma wesprzeć mbU w poszukiwaniu wolontariuszy w trzynastu miastach biorących udział w projekcie: osób gotowych na zbudowanie długiej, bliskiej relacji i ofiarowanie swojego czasu samotnej osobie starszej.

Programem „Obecność” odpowiadamy na jedną z największych epidemii tego wieku: samotność. Starsze osoby bardzo potrzebują uwagi, wysłuchania i obecności drugiego człowieka, o czym każdego dnia przekonują się nasi wolontariusze – tłumaczy Joanna Mielczarek, dyrektor Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. – Czasami naprawdę nie trzeba wiele, aby nadać życiu kolorów. Małe, drobne dowody życzliwości mogą mieć dla seniora fundamentalne znaczenie – dodaje Mielczarek.

Inspiracją dla strategii kampanii i zaproponowanych kreacji w dużej mierze byli bliscy nam seniorzy – rodzice, dziadkowie, znajomi – dodaje Karolina Kulig, Marketing & PR Managerka w agencji LUCKYYOU. – To, jak ważne są dla nich nasze wizyty i obecność, jak ich codzienność zmienia się dzięki temu, że po prostu jesteśmy obok – i nie potrzebują do tego żadnych drogich rozwiązań czy ogromnego nakładu środków. Tak też powstał pomysł na komunikację wizualną – materiały graficzne zapraszają odbiorcę do gry, czyli znalezienia różnic w zestawionych zdjęciach. W tym przypadku porównujemy dwa zdjęcia seniora, a różnice między nimi są drobne – to ciepłe spojrzenie, lekki uśmiech, światło bijące od bohatera. Różnica jest niemal niezauważalna, a jednak porusza. Pokazuje, jak drobne gesty mogą całkowicie odmienić życie podopiecznego Stowarzyszenia. Na pytanie „Co za różnica?” odpowiadamy: „Ty”.

W ramach kampanii przygotowano cztery spoty video oraz kreacje statyczne prezentujące wpływ wolontariusza na codzienność osoby starszej. Bohaterami spotów i sesji zdjęciowej są prawdziwi poznańscy seniorzy, sympatycy Stowarzyszenia mbU.

Szczegóły na temat kampanii i formularz zapisu do Programu znaleźć można na stronie cozaroznica.pl. Najintensywniejsze działania promocyjne kampanii potrwają do końca czerwca, ale nabór w Programie trwa przez cały rok.

Kreacje kampanii dostępne są na nośnikach OOH i DOOH (citylighty, billboardy, bankomaty, komunikacja miejska) we wszystkich trzynastu miastach działania Programu „Obecność” - w Warszawie, Poznaniu, Lublinie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Pruszkowie, Legionowie, Gnieźnie, Świdniku, Tarnowie, Wałbrzychu i Pabianicach. Zaplanowano również szerokie działania w social mediach i strategię performance.

Materiały video dostępne są na kanale YouTube Stowarzyszenia:

Ze strony LUCKYYOU za projekt odpowiedzialni są: Karolina Kulig (project management), Kacper Krysiak (art direction), Natalia Majchrzak (copywriting).

Za reżyserię, montaż i udźwiękowienie spotów odpowiedzialni są Szymon Wasylów, Jakub Rożko i Oskar Łajs.

Zdjęcia do kampanii stworzył Łukasz Urbańczyk, za color grading portretów odpowiada Mateusz Musielak, za charakteryzację odpowiedzialna była Agnieszka Olczyk, a za zdjęcia backstage - Malwina Łubieńska.

Landing page akcji to zasługa Marcina Bilickiego i Pawła Czamańskiego, a za działania social media i performance odpowiada Magdalena Wawrzyniak i Iga Kudelska.

Wszyscy nasi partnerzy pracowali przy projekcie całkowicie pro bono - dziękujemy za Wasze wspaniałe serca!

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie