01
.
01
.
2024

LUCKY Talks #2: Od nowa: marka, brand, komunikacja

Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?

My też!

Dlatego zapraszamy na drugą odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu.

Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.

W pierwszym spotkaniu w roku 2024 weźmiemy na warsztat hasło "Nowy Rok, nowy ja" - ale, oczywiście, pod kątem marketingu i marki. Porozmawiamy o trendach, nowych otwarciach, zmianach, launchach i re-launchach, o zaczynaniu i wyciąganiu wniosków. Z trzech perspektyw, na bazie fascynujących case'ów, z noworoczną energią.

Bezpłatne wejściówki będą dostępne w pierwszym tygodniu stycznia 2024, a ich liczba jest ograniczona!

Prelegenci:

Karolina Zduńczyk - Influencer Marketing Expert w agencji Tigers, która opowie o sukcesie kampanii "Nie daj się zdefiniować" przygotowanej dla Motoroli, a która zgarnęła szereg najważniejszych branżowych nagród w roku 2023 (w tym Golden Arrow w kategorii Product Launch i Effie w kategorii Consumer Goods).

Na co dzień Karolina odpowiada za realizację celów komunikacyjnych klientów zarówno poprzez prowadzenie działań zespołów w obszarze social media, performance i influencer marketing jak i roczne strategie, a także pojedyncze akcje z wykorzystaniem ambasadorów marki i influencerów. Prowadzi także z ramienia Tigers otwarte konsultacje w zakresie influencer marketingu, podczas których objaśnia, w jaki sposób stworzyć efektywną kampanię i jak dobrać odpowiednich ambasadorów dla marki.

Doświadczenie zdobywała poprzez współpracę z influencerami o milionowych zasięgach, działania z ramienia marki, a także w agencji marketingowej. Od 7 lat zajmuje się influencer marketingiem, doświadczając tej dziedziny z każdej perspektywy (influencera, który wykonuje świadczenia dla marki; marki, która dobiera influencerów do promocji jej produktów; agencji, która łączy markę z influencerami). Taka perspektywa pozwala jej dokładnie zrozumieć potrzeby każdej ze stron.

Jest absolwentką zarządzania instytucjami artystycznymi, a także dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Gdańskim.

Marcin Bilicki - Art Director w LUCKYYOU, który - zgodnie z hasłem przewodnim spotkania - opowie o tym, co nowe w obszarze kreacji.

Dba o jasny przekaz, estetykę i spójność. Działa między obrazem, kodem i językiem. Inspiruje się gwarem wielkich europejskich miast i ciszą małych śródziemnomorskich wysp. Projektuje od 15 lat, w tym od 5 w LUCKYYOU. Wcześniej związany był m.in. z Good Taste Production czy agencją adStone, tworzył dla takich marek, jak IKEA, Lidl czy Allegro.

Nazwisko trzeciego prelegenta ogłosimy już niebawem, a już obiecujemy: opowie nam o handlu przyszłości!


Plan spotkania:

18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Marcin Bilicki
18:35 | Karolina Zduńczyk
18:55 | Prelegent #3
19:15 | Panel dyskusyjny
19:45 | Networking
20:30 | Finał spotkania

Szczegóły dostępne na platformie evenea.pl.

No items found.

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief