22
.
06
.
2023

Sukces w konkursie Golden Arrow

Mamy to! Nasza kampania Nice To Lidl You zgarnia wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow!

Do kina czy na film? Razem z Lidl Polska znaleźliśmy trzecią możliwość – na targi pracy połączone z eksperckimi prelekcjami i popołudniowym networkingiem. W dodatku jedno z najstarszych kin w Europie przekształciliśmy w epicentrum Lidlowych emocji.

Kampania wyróżniona została w kategorii Experimental marketing.

Dumni twórcy!

Jak o konkursie piszą organizatorzy:
Co roku jury konkursowe bierze pod lupę narzędzia, innowacyjność i efekty największych zrealizowanych kampanii. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia i inspirację dla całej branży.

Dziękujemy za wyróżnienie i gratulujemy innym nagrodzonym!

Chcesz wiedzieć więcej o projekcie? Przeczytaj nasze case study!


No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie