07
.
09
.
2021

O kryzysach w social mediach

Social media to sprawne narzędzie komunikacji, jednak czasem nawet tam mogą zdarzyć się pomyłki, które zamieniają się w… niespodziewane kryzysy. Jak temu zaradzić? Swój punkt widzenia przedstawiła Zuza – nasza specjalistka od sociali, która w artykule dla interaktywnie.com opowiedziała o tym, jak zwalczać kryzysy w socialach.

Zapraszamy do zapoznania się z publikacją i sprawdzenia wskazówek naszej ekspertki!

Przeczytaj artykuł -> tutaj!

No items found.

Brzmi ciekawie?
Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy.

Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief