LUCKYYOU Agencja Marketingowa

LUCKYYOU

Odświeżenie komunikacji wizualnej z okazji 10. urodzin agencji

Jakie jest LUCKYYOU? Jak powinniśmy o sobie mówić? I o czym chcemy mówić? Te trzy pytania zadaliśmy sobie, zanim zaczęliśmy pracować nad odświeżoną komunikacją (językową i wizualną) firmy.

Rebranding rozpoczęliśmy od przeprowadzenia wewnętrznych badań i warsztatów. Ich wyniki stały się bazą prac nad nowym, odświeżonym wizerunkiem naszej marki – takim, który pokazuje, jacy naprawdę jesteśmy.

Klient

LUCKYYOU

Data realizacji

2023

Zakres prac

Koncepcja kreatywna obejmująca nową komunikację wizualną i narrację agencji, stworzenie nowej strony internetowej, gadżetów, formatów wizualnych do mediów społecznościowych, przygotowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Twórcy

Project Manager:

Karolina Kulig

Art Director:

Sara Wojciechowska

Copywriter:

Natalia Majchrzak, Maciej Karolczak

Grafika:

Sara Wojciechowska, Paweł Czamański

Motion Design:

Adam Furmańczak, Krzysztof Magnuszewski

Strona www:

Paweł Czamański

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

Big idea

Wnioski z badań zostały opisane w naszym manifeście – LUCKYYOU to dwie równoległe drogi, którymi podążamy przy każdym projekcie: LUCKY strategy&services i LUCKY creativity&approach.

Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na pierwszym aspekcie, dlatego rebranding zakładał nie tylko odświeżenie dotychczasowej komunikacji, ale przede wszystkim – dodanie do dotychczasowej opowieści o firmie pierwiastka kreatywnego i pokazanie pełnego obrazu LUCKYYOU.

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

Lucky language

Pracę z tekstem zaczęliśmy od hasła. Nie chcieliśmy jego całkowitej zmiany, a jedynie ewolucji – dlatego dotychczasowe „Marketing done right", doczekało się uzupełnienia: „Creativity gone wild". Dzięki temu już na start komunikujemy dwie najważniejsze rzeczy, które opisują to, jacy jesteśmy i jak działamy.

Dalszy etap zakładał dopracowanie naszego języka komunikacji i tone of voice firmy. Chcieliśmy podkreślić nasz profesjonalizm, ale bez nadęcia. Pokazać naszą kreatywność, ale bez przesadnego szaleństwa. Postawiliśmy na prosty, lekko zaczepny język, który pozwoli nam zachować równowagę.

KEY VISUAL

Logo

Postawiliśmy na ewolucję, a nie rewolucję, czyli zostawiliśmy charakterystyczny kształt siódemek – nowa typografia i lżejsza, bardziej nowoczesna forma.

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

Kolory

W nowym brandingu postawiliśmy na 3 główne kolory: stonowany grafit, neutralną szarość i energetyczną limonkę – ta ostatnia jest godną następczynią wykorzystywanego dotychczasowo zielonego.

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

Typografia

Kreatywna, nieograniczona zabawa typografią? We're in! Wprowadziliśmy zupełnie nowy font, który stosujemy w wielu odmianach, łącząc je na zasadzie kontrastu.

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

Ikony

Do nowego brandingu wprowadziliśmy ikony, które reprezentują główne wartości i obszary LUCKYYOU. Nie traktujemy ich dosłownie – mają odzwierciedlać tożsamość LUCKYYOU, być częścią naszego wizualnego Lucky Language, a czasem – zastępować wybrane litery w tekście.

LUCKYYOU Agencja Marketingowa
LUCKYYOU Agencja Marketingowa
LUCKYYOU Agencja Marketingowa
LUCKYYOU Agencja Marketingowa
LUCKYYOU Agencja Marketingowa
LUCKYYOU Agencja Marketingowa

Strona www

Imponująca zmiana identyfikacji wizualnej doczekała się imponującej strony internetowej. Nowa odsłona naszej wirtualnej wizytówki opiera się na mocnej grze ikonami, kolorami i zdjęciami z przestrzeni biura i naszych pozabiurowych aktywności. Duży nacisk położyliśmy na przekazanie naszej wyjątkowej agencyjnej atmosfery i prezentację case’ów, z których jesteśmy tak dumni!

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief