Rozpoczynając współpracę z Volvo Group, zadaniem agencji było przełożenie EVP i codziennych wartości, na których opiera się firma, na spójny język komunikacji i unikatową formę przekazu. Wyjątkowość, która łączy pracowników każdego szczebla na różnych poziomach, pokierowała nas w stronę pokazania wspólnego charakteru Volvo Group.
Volvo Group
2019 - 2020
Koncepcja kreatywna, projekt key visuala, realizacja sesji zdjęciowej na potrzeby Key Visuala, projekty materiałów wewnętrznych online i offline, opracowanie platformy onboardingowej, prowadzenie komunikacji Social Media.
Project Manager:
Agnieszka Andrzejczyk
Art Director:
Marcin Bilicki
Copywriter:
Natalia Majchrzak
Fotograf:
Kuba Szopka
Strategia:
Maciej Radziemski
Kampania Wspólny Charakter Volvo Group została przygotowana na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy. Jej głównym celem było stworzenie spójnej komunikacji wartości, którymi na co dzień kieruje się nie tylko pracodawca, ale przede wszystkim pracownicy. Cały plan kampanii oparty był o 5 filarów wartości, które są nieodłącznym elementem działania firmy.
Przygotowując kampanię, postanowiliśmy pokazać nie tylko korzenie Volvo, które determinują podejście pracodawcy, ale również wyjątkowość pracowników oraz ich sposób działania, to, ile ich łączy i jak ważny jest dla nich cel, do którego dążą. Znaleźliśmy sposób, by podkreślić ich wspólny charakter i to, kim są.
Pokazujemy wyjątkowość pracodawcy oraz pracowników Volvo, ich podejścia, tego, ile ich łączy i jak ważny jest dla nich wspólny cel. Podkreślamy ich wspólny charakter i to, kim są. Każdego dnia. Wyznacznikiem powyższych działań jest 5 filarów, na których oparte jest funkcjonowanie w firmie i które były wyznacznikiem w tworzeniu materiałów kampanijnych:
1. Przede wszystkim bądź sobą – różnorodność
2. W zdrowym ciele zdrowy duch - bezpieczeństwo i zdrowy styl życia
3. Siła jest drużyną – przyjazne środowisko pracy i współpracy
4. Doskonałość to ciągły rozwój – kariera i rozwój osobisty
5. Życie to twoje wybory – work-life balance
Pierwszym etapem działań było opracowanie Key Visuala i realizacja sesji zdjęciowej na potrzeby jego stworzenia oraz przełożenie go na materiały komunikacji wewnętrznej (m.in. artykuły, animacje, ulotki, plakaty). Kampania wewnętrzna trwała 5 miesięcy, a każdy z nich komunikował i promował kolejne wartości.