Pełna obsługa kanału YouTube dla marki Siniat Polska oraz współpraca z influencerami z kanału @remont4you i @Co.dzis.robimy.
Siniat Polska
2021 - obecnie
Stała współpraca, obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategiczne, nagrywanie oraz montaż materiałów video/shortów, obsługa kanału YouTube, moderacja.
Project Manager:
Szymon Szczepaniak
Social Media Manager:
Joanna Radecka
Grafika:
Aleksandra Duk, Agata Gołębiewska
Copywriter:
Mona Olkiewicz
Motion Design:
Krzysztof Magnuszewski
Koncepcja komunikacji na kanałach social media, której oś stanowić będzie content równie autentyczny, co angażujący. Oto wyzwanie, które postawiła przed nami marka Siniat – wiodący producent materiałów budowlanych do suchej zabudowy.
Główny cel, który przyświecał nam już na etapie tworzenia koncepcji komunikacji to przygotowanie publikacji ciekawych, spontanicznych i przede wszystkim atrakcyjnych z punktu widzenia odbiorców. Takich, które zarówno przyciągną uwagę, jak i w prosty sposób wyjaśnią zagadnienia z zakresu branży budowlanej. Wszystko to w zgodzie z aktualnymi trendami w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem kreatywnych nośników.
Na YouTube postawiliśmy na format vloga, prowadzonego przez duet charyzmatycznych fachowców, którzy - nie w studiu, ale w środowisku dla siebie naturalnym, a więc na placu budowy - przybliżają kwestie związane z szeroko pojętą tematyką remontową. Wszystko to w swobodnej, przystępnej, a nierzadko i zabawnej formie, która z założenia ma edukować widza bez zbędnego patosu.
Ponadto zaproszenie influencerów do współpracy stanowiło szansę na dotarcie do bardzo konkretnej grupy odbiorczej, ale i wzmocnienie viralowego potencjału całego projektu.
Tymczasem Facebook stanowi nośnik bieżącej komunikacji Siniat. To tutaj pojawiają się choćby przykłady realizacji, krótsze poradniki czy zapowiedzi nowych odcinków Ekipy Remontowej na YT. Działamy dwutorowo – dostarczamy treści nie tylko już zdeklarowanym klientom, ale i docieramy do nowych, potencjalnie zainteresowanych tematyką budowlaną, osób. Jak każdy dobrze zaplanowany projekt budowy, tak i w obszarze social media, nasza strategia od początku zakładała działania osadzone na solidnych fundamentach komunikacji, by w efekcie zbudować ekspercki wizerunek klienta w branży.