Carlsberg

Carlsberg Shared Services

Kampania rekrutacyjna programu stażowego "Shared Passion"

Pierwsza edycja programu stażowego CSS okazała się ogromnym sukcesem. Firma zebrała ponad 550 aplikacji, a aż 15 z 18 stażystów zostało w Carlsberg SSC na dłużej. Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć do tego swoją cegiełkę!

Klient

Carlsberg Shared Services

Data realizacji

2019

Zakres prac

Koncepcja kreatywna, naming, kreacja Key Visuala, projektowanie materiałów graficznych, projekt i wdrożenie strony www, jobtest, realizacja kampanii mediowej, materiały social media, video, animacje 2D, niestandardowe druki, reklama offline, projekt stoiska targowego.

Twórcy

Project Manager:

Filip Błajet

Copywriter:

Natalia Majchrzak

Grafika:

Paweł Czamański, Marcin Bilicki

Carlsberg Shared Services. Shared Passion.

Naszym zadaniem było stworzenie od podstaw całego konceptu programu stażowego – zaczynając od namingu, poprzez Key Visual, aż po przygotowanie konkretnych nośników. W nazwie staraliśmy się wskazać charakter pracy w CSS (Shared Service) i pasję, która przejawia się w Carlsberg na co dzień (aktywności pozapracowe, szkolenia). Tak powstał koncept – Carlsberg Shared Services. Shared Passion - podstawa naszych wszystkich pozostałych działań.

Carlsberg
Carlsberg

Synergia online i offline

Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty, postanowiliśmy połączyć działania online i offline. Taka synergia pomogła Carlsberg SSC dotrzeć do jak najszerszej grupy docelowej zainteresowanej stażem w branży Shared Services i dodatkowo zwiększyć rozpoznawalność poznańskiego oddziału marki.

Carlsberg

Miejsce lądowania kampanii

Miejscem docelowym całej kampanii była zaprojektowana i wdrożona przez nas strona www carlsbersharedpassion.com. Oprócz podstawowych informacji o firmie i zakresie działania CSS dołączyliśmy także career stories poszczególnych pracowników i zrealizowane przez nas video z pracownikami. Ze strony www można było intuicyjne przejść do konkretnych ogłoszeń stażowych i aplikować na wybrane stanowisko.

Dodatkowym, interaktywnym elementem był jobtest – krótki quiz, którego wynik wskazywał konkretny dział najlepiej pasujący do potencjalnego stażysty.

Pracownicy o Carlsberg SSC

Ważnym elementem kampanii był stworzony przez nas film. Zrealizowaliśmy go w poznańskim biurze firmy, przeprowadzając krótkie wywiady z pracownikami CSS. Skupiliśmy się na wartościach kluczowych dla marki, jednocześnie pokazując charakter pracy w Carlsberg SSC, nowoczesne biuro oraz atmosferę w firmie.

Carlsberg

Obecni na targach pracy

W ramach promocji programu stażowego Carlsberg Shared Services uczestniczył w targach pracy. Ze swojej strony zadbaliśmy o to, by stoisko targowe było jak najbardziej efektowne i przyciągało uwagę studentów. Wykorzystanie modułowego stoiska sprawiło, że da się je rozstawić na różnej powierzchni i dopasować moduły do potrzeb danych targów, także podczas kolejnych edycji programu stażowego.

Carlsberg

Widoczni w Poznaniu

Carlsberg Shared Services. Shared Passion był też widoczny na poznańskich przystankach! Wybraliśmy kluczowe dla firmy lokalizacje (np. w pobliżu uniwersytetów) i zaprojektowaliśmy citylighty zgodne z KV oraz pomysłem na kampanię. Intensywny zielony kolor przykuwał uwagę, a wyraźne CTA (Join the most attractive internship in Poznań) zwiększało szanse na konwersję.

Druki w niestandardowej formie

Dodatkowym wsparciem kampanii były liczne druki wykorzystywane podczas targów pracy i spotkań ze studentami. Oprócz standardowych plakatów czy roll-upów wykorzystaliśmy także zakładki do książki czy efektownie zaprojektowane zaproszenia na rozmowy o staż.

Carlsberg
Carlsberg
Carlsberg

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief