O tym, że Allegro to jedna z najprężniej rozwijających się platform zakupowych w Polsce mówić nie trzeba. Ale nie wszyscy wiedzą, jak wiele możliwości rozwoju i ścieżek kariery oznacza to dla kandydatów(-tek) i obecnych pracowników(-czek). Jak opowiedzieć o tym w ciekawy i intrygujący sposób? Allegro rzuciło nam rękawicę, a my ją podjęliśmy i stworzyliśmy projekt oprawiony w niezwykle ramy.
XPENG
2025
Doradztwo strategiczne, platforma kreatywna, produkcja treści i obsługa kanałów social media, prowadzenie kampanii online
Project Manager:
Szymon Szczepaniak
Art Director:
Marcin Bilicki
Copywriter:
Maciej Karolczak
Social media:
Martyna Wachulak
Kilkanaście kierunków rozwoju; awanse pionowe i poziome; zmiany kariery czy obszaru pracy, turystyka międzydziałowa… Mnogość możliwości w Allegro inspiruje, podobnie jak sztuka. A to zainspirowało nas – do stworzenia kampanii, w której tę różnorodność ubierzemy w artystyczne ramy. Tak powstała Galeria Możliwości Allegro.
Sztuka nie zaistnieje bez twórców i twórczyń, nie mogło więc ich zabraknąć w kampanii. Zaprosiliśmy do niej 10 pracowników i pracowniczek Allegro – z Polski, Czech i Słowenii. Ich historie kariery stały się punktem wyjścia do stworzonych nośników: zarówno statycznych, jak i w formie video. Dodatkowo, podczas dnia zdjęciowego zaproszone osoby namalowały abstrakcyjne obrazy, których elementy zostały wykorzystane przy tworzeniu konkretnych nośników.