Hochland Polska

SERwujemy pyszny content – stworzenie i obsługa profilu Hochland Polska na LinkedIn

Jak z sukcesem pomóc marce wypłynąć na szerokie LinkedInowe wody? My znamy na to odpowiedź! Dla Hochland Polska stworzyliśmy profil od zera, przygotowaliśmy koncepcję komunikacji i od ponad roku z sukcesami wspólnie działamy!

Klient

Hochland Polska

Data realizacji

lipiec 2024 - obecnie

Zakres prac

Pełna obsługa profilu Hochland Polska na LinkedIn. Stała współpraca obejmująca wypracowanie strategii, key visuala, tworzenie materiałów graficznych (w tym animacji), copy do postów, prowadzenie kampanii płatnych i moderację.

Twórcy

Social Media Manager:

Jagoda Herman-Mrozik

Copywriter:

Agnieszka Mikołajczak

Graphic Designer:

Zofia Tomasik, Agata Gołębiewska

Motion Designer:

Krzysztof Magnuszewski, Adam Grygiel

Wyzwanie: wielkie wejście na LinkedIna

Marka Hochland jest obecna na LinkedIn jako Hochland Group, choć oddziały w niektórych krajach prowadzą swoje osobne profile. Do ich grona chciał dołączyć zespół Hochland Polska, który zwrócił się do nas z prośbą o stworzenie profilu od zera. 

Zajęliśmy się wypracowaniem strategii komunikacji, obejmującej zidentyfikowanie person, wypracowanie tone of voice, linii tematycznych oraz opracowanie key visuala, bazującego na brandbooku Hochland, dopasowanego do potrzeb marki i wymogów LinkedIn.

SERwujemy pyszny content

Podczas stałej współpracy z klientem przy tworzeniu profilu Hochland Polska, jesteśmy odpowiedzialni za bieżącą komunikację, inspirowanie klienta i tworzenie treści odpowiadających aktualnym trendom na LinkedIn. 

Posty wyróżniają się umiejętnie dobranym, kreatywnym copy. Każde jest nasycone zabawą słowem i zawiera odniesienia do sera, gotowania, smaku, jedzenia.

Przygotowujemy również grafiki, dokumenty i animacje, które pomagają podkreślić przekaz.

Poszerzamy zasięgi

Przy stworzeniu nowego profilu, który dotychczas nie funkcjonował na LinkedIn, kluczowe było zdobycie odbiorców, którzy będą mieli styczność z treściami publikowanymi przez markę. Dlatego prowadzimy kampanie skupiające się na budowaniu zasięgu, które uzupełniamy kampaniami nastawionymi na zwiększenie zaangażowania.

Oprócz tego promujemy również aktualne oferty pracy w Hochland. Nie bez znaczenia jest również bieżący kontakt z potencjalnymi partnerami, klientami czy pracownikami – odpowiadamy także za pełną moderację profilu.

Liczby mówią same za siebie

Do naszych zadań należy także bieżąca analiza i raportowanie wyników – przygotowywanie comiesięcznych raportów z użyciem narzędzia SoTrender.

Pierwszy rok współpracy przyniósł imponujące wyniki - wzrosty zasięgu i aktywności!

Odnotowaliśmy ponad 2 150 000 wyświetleń,
prawie 3 000 obserwujących, ponad 3 200 reakcji
i ponad 230 komentarzy. 

I wciąż mamy apetyt na więcej!

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie