Jak z sukcesem pomóc marce wypłynąć na szerokie LinkedInowe wody? My znamy na to odpowiedź! Dla Hochland Polska stworzyliśmy profil od zera, przygotowaliśmy koncepcję komunikacji i od ponad roku z sukcesami wspólnie działamy!
Hochland Polska
lipiec 2024 - obecnie
Pełna obsługa profilu Hochland Polska na LinkedIn. Stała współpraca obejmująca wypracowanie strategii, key visuala, tworzenie materiałów graficznych (w tym animacji), copy do postów, prowadzenie kampanii płatnych i moderację.
Social Media Manager:
Jagoda Herman-Mrozik
Copywriter:
Agnieszka Mikołajczak
Graphic Designer:
Zofia Tomasik, Agata Gołębiewska
Motion Designer:
Krzysztof Magnuszewski, Adam Grygiel
Marka Hochland jest obecna na LinkedIn jako Hochland Group, choć oddziały w niektórych krajach prowadzą swoje osobne profile. Do ich grona chciał dołączyć zespół Hochland Polska, który zwrócił się do nas z prośbą o stworzenie profilu od zera.
Zajęliśmy się wypracowaniem strategii komunikacji, obejmującej zidentyfikowanie person, wypracowanie tone of voice, linii tematycznych oraz opracowanie key visuala, bazującego na brandbooku Hochland, dopasowanego do potrzeb marki i wymogów LinkedIn.
Podczas stałej współpracy z klientem przy tworzeniu profilu Hochland Polska, jesteśmy odpowiedzialni za bieżącą komunikację, inspirowanie klienta i tworzenie treści odpowiadających aktualnym trendom na LinkedIn.
Posty wyróżniają się umiejętnie dobranym, kreatywnym copy. Każde jest nasycone zabawą słowem i zawiera odniesienia do sera, gotowania, smaku, jedzenia.
Przygotowujemy również grafiki, dokumenty i animacje, które pomagają podkreślić przekaz.
Przy stworzeniu nowego profilu, który dotychczas nie funkcjonował na LinkedIn, kluczowe było zdobycie odbiorców, którzy będą mieli styczność z treściami publikowanymi przez markę. Dlatego prowadzimy kampanie skupiające się na budowaniu zasięgu, które uzupełniamy kampaniami nastawionymi na zwiększenie zaangażowania.
Oprócz tego promujemy również aktualne oferty pracy w Hochland. Nie bez znaczenia jest również bieżący kontakt z potencjalnymi partnerami, klientami czy pracownikami – odpowiadamy także za pełną moderację profilu.
Do naszych zadań należy także bieżąca analiza i raportowanie wyników – przygotowywanie comiesięcznych raportów z użyciem narzędzia SoTrender.
Pierwszy rok współpracy przyniósł imponujące wyniki - wzrosty zasięgu i aktywności!
Odnotowaliśmy ponad 2 150 000 wyświetleń,
prawie 3 000 obserwujących, ponad 3 200 reakcji
i ponad 230 komentarzy.
I wciąż mamy apetyt na więcej!