Młodzi rodzice to wymagająca grupa odbiorców. Jak wyróżnić markę oferującą produkty codziennego użytku dla małych dzieci, by przekonała do siebie troskliwych i wnikliwych opiekunów? Należy poszukać rozwiązań, które odpowiedzą na ich wyjątkowe potrzeby.
Lionelo
2024
Stała współpraca obejmująca przygotowanie i realizację strategii komunikacji, obsługa kanałów social media, tworzenie koncepcji kreatywnych i materiałów do publikacji na profilach społecznościowych marki na Facebooku i Instagramie.
Project Manager:
Anna Kolasińska
Social Media Manager:
Marta Stefaniak
Copywriter:
Maciej Karolczak
Graphic Designer:
Kacper Krysiak, Aleksandra Duk
Rodzice są dziś poinformowani lepiej niż kiedykolwiek. Poszukują dla swoich dzieci produktów najlepszej jakości, o udowodnionym bezpieczeństwie i wyjątkowej funkcjonalności. Naszym wyzwaniem było stworzenie strategii komunikacji, która odpowie na potrzeby konsumentów marki.
W życiu młodych rodziców dzieje się naprawdę dużo. Wokół coraz to nowe wyzwania, problemy, wybory, pytania bez odpowiedzi. W tym chaotycznym świecie rodzice potrzebują jednej pewnej rzeczy, która pomoże im się odnaleźć w rzeczywistości, jaką jest wychowanie małego dziecka.
Lionelo chce wesprzeć ich w tej misji jako bohater drugoplanowy, który zapewnia spokój i bezpieczeństwo. Zamiast skupiać się na produkcie, będzie troszczyć się o rodziców, dzieci i ich potrzeby. Zmieniamy narrację – nie mówimy o tym, co oferujemy, ale o tym, w czym możemy ci pomóc.
Na potrzeby komunikacji stworzyliśmy platformę będącą naturalnym rozwinięciem claimu lionelo. Marka dostarcza rodzicom idealnych rozwiązań everyday carry, które umożliwiają im everyday caring. Tak powstało hasło „Made by parents for everyday caring”, które zawiera w sobie takie wartości jak bezpieczeństwo, zaufanie i troska. O tym jest komunikacja lionelo. Czy to poprzez posty produktowe, podcasty, akcje RTM czy serie z ekspertami – marka towarzyszy rodzicom w codzienności i mówi „możesz na nas liczyć”.
Przygotowując tematy i publikacje na profile społecznościowe marki, wcielamy się w role rodziców. Wyciągamy insighty z codziennych sytuacji i opowiadamy o nich w lekki sposób. W treściach stosujemy storytelling, a na kreacjach produkty zestawiamy z kreatywnymi hasłami, bawiąc się słowem i przyciągając uwagę. W ten sposób opowiadamy o tym, jak produkty lionelo mogą stać się idealnymi towarzyszami codzienności każdego rodzica.
Publikacje podzieliliśmy na linie tematyczne, dzięki którym na profilach marki nigdy nie jest nudno. Lionelo bawi, edukuje, wspiera i podpowiada, będąc swego rodzaju opiekunem samych rodziców, którzy zyskują w marce duże oparcie. Jest for everyday caring!
W życiu młodych rodziców dzieje się naprawdę dużo. Wokół coraz to nowe wyzwania, problemy, wybory, pytania bez odpowiedzi. W tym chaotycznym świecie rodzice potrzebują jednej pewnej rzeczy, która pomoże im się odnaleźć w rzeczywistości, jaką jest wychowanie małego dziecka.
Lionelo chce wesprzeć ich w tej misji jako bohater drugoplanowy, który zapewnia spokój i bezpieczeństwo. Zamiast skupiać się na produkcie, będzie troszczyć się o rodziców, dzieci i ich potrzeby. Zmieniamy narrację – nie mówimy o tym, co oferujemy, ale o tym, w czym możemy ci pomóc.