Lionelo

Opracowanie strategii komunikacji i obsługa kanałów social media

Młodzi rodzice to wymagająca grupa odbiorców. Jak wyróżnić markę oferującą produkty codziennego użytku dla małych dzieci, by przekonała do siebie troskliwych i wnikliwych opiekunów? Należy poszukać rozwiązań, które odpowiedzą na ich wyjątkowe potrzeby.

Klient

Lionelo

Data realizacji

2024

Zakres prac

Stała współpraca obejmująca przygotowanie i realizację strategii komunikacji, obsługa kanałów social media, tworzenie koncepcji kreatywnych i materiałów do publikacji na profilach społecznościowych marki na Facebooku i Instagramie. 

Twórcy

Project Manager:

Anna Kolasińska

Social Media Manager:

Marta Stefaniak

Copywriter:

Maciej Karolczak

Graphic Designer:

Kacper Krysiak, Aleksandra Duk

Potrzeba zdobycia uwagi i zaufania konsumentów

Rodzice są dziś poinformowani lepiej niż kiedykolwiek. Poszukują dla swoich dzieci produktów najlepszej jakości, o udowodnionym bezpieczeństwie i wyjątkowej funkcjonalności. Naszym wyzwaniem było stworzenie strategii komunikacji, która odpowie na potrzeby konsumentów marki.

Ty, a nie my

W życiu młodych rodziców dzieje się naprawdę dużo. Wokół coraz to nowe wyzwania, problemy, wybory, pytania bez odpowiedzi. W tym chaotycznym świecie rodzice potrzebują jednej pewnej rzeczy, która pomoże im się odnaleźć w rzeczywistości, jaką jest wychowanie małego dziecka. 

Lionelo chce wesprzeć ich w tej misji jako bohater drugoplanowy, który zapewnia spokój i bezpieczeństwo. Zamiast skupiać się na produkcie, będzie troszczyć się o rodziców, dzieci i ich potrzeby. Zmieniamy narrację – nie mówimy o tym, co oferujemy, ale o tym, w czym możemy ci pomóc.

Od rodziców, dla rodziców

Na potrzeby komunikacji stworzyliśmy platformę będącą naturalnym rozwinięciem claimu lionelo. Marka dostarcza rodzicom idealnych rozwiązań everyday carry, które umożliwiają im everyday caring. Tak powstało hasło „Made by parents for everyday caring”, które zawiera w sobie takie wartości jak bezpieczeństwo, zaufanie i troska. O tym jest komunikacja lionelo. Czy to poprzez posty produktowe, podcasty, akcje RTM czy serie z ekspertami – marka towarzyszy rodzicom w codzienności i mówi „możesz na nas liczyć”.

Content, który trafia w sedno

Przygotowując tematy i publikacje na profile społecznościowe marki, wcielamy się w role rodziców. Wyciągamy insighty z codziennych sytuacji i opowiadamy o nich w lekki sposób. W treściach stosujemy storytelling, a na kreacjach produkty zestawiamy z kreatywnymi hasłami, bawiąc się słowem i przyciągając uwagę. W ten sposób opowiadamy o tym, jak produkty lionelo mogą stać się idealnymi towarzyszami codzienności każdego rodzica.

Przemyślana strategia

Publikacje podzieliliśmy na linie tematyczne, dzięki którym na profilach marki nigdy nie jest nudno. Lionelo bawi, edukuje, wspiera i podpowiada, będąc swego rodzaju opiekunem samych rodziców, którzy zyskują w marce duże oparcie. Jest for everyday caring!

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie

Ty, a nie my

W życiu młodych rodziców dzieje się naprawdę dużo. Wokół coraz to nowe wyzwania, problemy, wybory, pytania bez odpowiedzi. W tym chaotycznym świecie rodzice potrzebują jednej pewnej rzeczy, która pomoże im się odnaleźć w rzeczywistości, jaką jest wychowanie małego dziecka. 

Lionelo chce wesprzeć ich w tej misji jako bohater drugoplanowy, który zapewnia spokój i bezpieczeństwo. Zamiast skupiać się na produkcie, będzie troszczyć się o rodziców, dzieci i ich potrzeby. Zmieniamy narrację – nie mówimy o tym, co oferujemy, ale o tym, w czym możemy ci pomóc.