Droga do kariery nie zawsze jest prosta, ale wraz z Lidl Polska wskazujemy kierunek do sukcesu. Następny przystanek? Nice To Lidl You! To tam spotkaliśmy się, by podczas kolejnej edycji eventu rekrutacyjnego porozmawiać o możliwościach pracy w Centrali.
Lidl Polska
2025
Prace koncepcyjne i kreacyjne obejmujące odświeżenie koncepcji eventu względem poprzedniej edycji, opracowanie claimu, key visual, wsparcie strategiczne, projektowanie materiałów graficznych i copywriterskich wspierających promocję eventu online i offline, kampania reklamowa na LinkedIn, animacje i rolki promocyjne, sesja zdjęciowa, koordynowanie współpracy influencerskiej, produkcja gadżetów, najem przestrzeni eventowej, foto i wideorelacja z wydarzenia.
Project Manager:
Szymon Szczepaniak, Agata Koszuta
Copywriter:
Maciej Karolczak, Agnieszka Mikołajczak
Content Creator:
Monika Olkiewicz
Grafika:
Agata Gołębiewska, Aleksandra Duk, Marcin Bilicki
Motion Designer:
Krzysztof Magnuszewski
Performance:
Marta Stefaniak
„Nice To Lidl You” to już uznana marka. Poprzednie dwie edycje wydarzenia okazały się dużym sukcesem, a o tej premierowej możecie poczytać tutaj. W tym roku cel pozostał ten sam – zaprezentowanie marki Lidl jako atrakcyjnego pracodawcy na wielkopolskim rynku pracy. Podjęliśmy jednak wyzwanie odświeżenia koncepcji, by odpowiedzieć na rosnące zainteresowanie potencjalnych stażystów i kandydatów.
Tym razem przenieśliśmy się z kina do samego centrum miasta. Event odbył się w przestrzeniach Concordia Design, tuż przy Rondzie Kaponiera, gdzie przecinają się poznańskie drogi, a teraz też – ścieżki zawodowe naszych gości. „Następny przystanek? Kariera w Lidlu” – tym hasłem zachęcaliśmy, by przekonać się osobiście, że Centrala Lidla to adres, pod którym czekają możliwości rozwoju. Udało nam się dotrzeć do samego centrum… uwagi kandydatów.
Dlaczego Concordia Design? Bo w planach mieliśmy poszerzenie agendy, więc potrzebna nam była większa przestrzeń, wsparcie eventowo-organizacyjne i profesjonalne zaplecze cateringowe.
W programie znalazły się nie tylko prelekcje ekspertów, ale tym razem również angażujące panele dyskusyjne i praktyczne warsztaty.
Uczestnicy mogli poznać pracę w Lidlu od różnych stron, a także wjechać „na zaplecze” marki, poznając zakulisową codzienność Centrali.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się strefa rekruterska – było tak duże, że już w trakcie wydarzenia musieliśmy dostawiać dodatkowe stanowiska! Kandydaci konsultowali swoje CV ze specjalistami, dopytywali o możliwości rozwoju i po prostu – rozmawiali. Dodatkowo każdy mógł zrobić sobie profesjonalne zdjęcie do CV, czy też… wziąć udział w specjalnej aktywności polegającej na zbieraniu eventowych haseł. Na końcu tej ścieżki czekały brandowane nagrody.
Prace nad organizacją wydarzenia trwały kilka miesięcy. Po drodze napotkaliśmy różne zakręty, by ostatecznie dotrzeć do celu, który okazał się sukcesem. Zapełniona widownia podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych oraz ogromne zainteresowanie warsztatami tylko potwierdziły, że takie działania mają sens, a przy tym dają realną wartość przyszłym pracownikom oraz stażystom, którzy już niebawem zaparkują w Centrali Lidla.
Tym razem przenieśliśmy się z kina do samego centrum miasta. Event odbył się w przestrzeniach Concordia Design, tuż przy Rondzie Kaponiera, gdzie przecinają się poznańskie drogi, a teraz też – ścieżki zawodowe naszych gości. „Następny przystanek? Kariera w Lidlu” – tym hasłem zachęcaliśmy, by przekonać się osobiście, że Centrala Lidla to adres, pod którym czekają możliwości rozwoju. Udało nam się dotrzeć do samego centrum… uwagi kandydatów.