BEC Poland

BEC Poland

Kompleksowa współpraca w zakresie Employer Brandingu

BEC Poland to część duńskiego full-service IT house, tworzącego rozwiązania IT dla banków i sektora finansowego w Danii. Z rozwiązań firmy korzysta ponad 25% duńskiego społeczeństwa co sprawia, że działania wspierające obszar employer brandingu są niezwykle ciekawe, ale i wymagające. W ramach współpracy stawiamy czoła wyzwaniom, jakie stoją przed firmą IT - dużego zapotrzebowania na wyspecjalizowanych pracowników oraz mocnej konkurencji na polskim rynku.

Klient

BEC Poland

Data realizacji

2020 - obecnie

Zakres prac

Badania marketingowe, wsparcie startegiczno-kreatywne, tworzenie materiałów do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (online i offline), wsparcie performance.

Twórcy

Strategia:

Maciej Radziemski, Krzysztof Świtoński, Agnieszka Andrzejczyk

Art Director:

Sara Wojciechowska

Project Manager:

Agnieszka Andrzejczyk, Joanna Przybysz

Grafika:

Sara Wojciechowska, Kacper Krysiak, Agata Gołębiewska

Copywriter:

Natalia Majchrzak, Maciej Karolczak

Fotograf:

Łukasz Urbańczyk

BEC Poland

Komunikacja budowana od podstaw

Nasza współpraca to przede wszystkim kompleksowe podejście do działań w zakresie komunikacji marki pracodawcy – zaczynając od rozbudowanych badań marketingowych, poprzez wsparcie strategiczne oraz kreatywne w tworzeniu materiałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w obszarze online i offline, wsparcie w działaniach performance, social media i pełnej egzekucji opracowanych kampanii.

BEC Poland
BEC Poland

Budowanie świadomości BEC Poland

Jednym z głównych zadań w pierwszym etapie działań było takie dobranie narzędzi i kanałów dotarcia, aby jak najskuteczniej wspierać budowanie świadomości BEC Poland wśród kandydatów.

Nasze prace objęły badania rynku, stworzenie person i realnych punktów styków z kandydatami, dedykowaną sesję zdjęciową i video. Stworzyliśmy kampanie wspierające rekrutacje, budowę nowej warstwy wizualnej do promocji m.in. Talent Programu, realizację streamingów wydarzeń, tworzenie materiałów eventowych, projekt nowej strony karierowej i wiele innych!

Spojrzenie z dwóch perspektyw

Jednym z ciekawszych wyzwań projektu jest dopasowanie wartości firmy z ponad 60-letnią historią w Danii do rynku polskiego, na którym dopiero zaczyna się rozwijać. Nasze działania – choć skupione w Polsce – powiązane są z tymi prowadzonymi na rynku duńskim. To pozwala nam widzieć szerszą perspektywę rozwoju firmy oraz jej cele, a tym samym lepiej rozumieć Klienta. Przykład? Stworzenie nowej identyfikacji wizualnej Talent Programu na rynek polski oraz późniejsze dostosowanie go do potrzeb i specyfiki rynku duńskiego.

BEC Poland
BEC Poland
BEC Poland
BEC Poland
BEC Poland
BEC Poland
BEC Poland
BEC Poland

Silny rozwój działań na rynku polskim

Na co dzień jednak skupiamy się przede wszystkim na wsparciu kreatywnym oddziału w Polsce tworząc dedykowane materiały na różne okazje i potrzeby: nowy landing page karierowy, stoisko targowe, kampanie promocyjne nowej lokalizacji firmy, wsparcie działań performance i social media, projekty i produkcję materiałów drukowanych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej… I wiele innych!

Partnerska relacja i kompleksowe podejście do działań employer brandingowych

Bliskie relacje z Klientem oraz ciągłe poznawanie jego potrzeb niewątpliwie pomagają w tworzeniu dopasowanych i kreatywnych rozwiązań oraz budowaniu owocnej współpracy. Znajomość jego rynku i realiów, wymiana wiedzy, doświadczeń oraz strategiczne podejście sprawiają, że wspólnie możemy się lepiej rozwijać i osiągać sukces. A za zaufanie mówimy: tak skal du have – dziękujemy!

BEC Poland
BEC Poland

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief