Xiaomi POlska

Kompleksowy retail marketing

Pełna obsługa dzialań retail marketingowych jednego z wiodących producentów sprzętów elektronicznych, zarówno offline jak i online.

Klient

Xiaomi Polska

Data realizacji

2021 - 2023

Zakres prac

Stała współpraca kreacyjna obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategiczne, kreację key visuala, projektowanie materiałów graficznych, premiery produktowe, landing page’e promocyjne i ofertowe, materiały digital/BTL, meble 3D.

Twórcy

Project Manager:

Filip Błajet, Joanna Przybysz, Małgorzata Geltz

Art Director:

Paweł Czamański

Copywriter:

Agnieszka Mikołajczak, Monika Olkiewicz, Wiesław Juskowiak, Natalia Majchrzak

Grafika:

Paweł Czamański, Agata Gołębiewska, Krzysztof Magnuszewski, Adam Furmańczak

Motion Design:

Krzysztof Magnuszewski, Adam Furmańczak

Premiery nowych produktów na polskim rynku

Wśród naszych działań, obejmujących szerokopojęty retail marketing, znalazły się prace nad premierami produktów m.in: serii Redmi Note 11, serii Xiaomi 12, Smart Band 6 oraz Watch S1. Celem było poinformowanie konsumenta o wprowadzeniu nowego produktu na rynek, przekazanie informacji na temat jego cech i korzyści płynących z zakupu oraz pokazanie atrakcyjnej oferty na każdym etapie sprzedaży.

Multinarzędziowe podejście

Świeże spojrzenie w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem pozwoliły nam wydobyć to, co najważniejsze w komunikacji i przełożyć na odpowiednio dobrane narzędzia.

Nasz szeroki zakres działań obejmował zarówno strefę on-line – tworzenie banerów reklamowych, animacji i landing page dla każdej fazy sprzedaży (teaser, presale, open sale), jak i strefę off-line: przygotowywanie materiałów drukowanych, insertów z informacjami o produktach i promocjach, projekty wyróżników, a także tworzenie materiałów bezpośrednio do sklepów Xiaomi – pliki na meble, lightboxy, bramki, inserty, naklejki na szyby witrynowe czy plakaty.

Dodatkowo, stworzyliśmy też materiały on-line i off-line z wizerunkiem Igi Świątek dla fazy open sale.

Kompletna komunikacja ecosystemu

Przygotowaliśmy koncepcję i wdrożyliśmy kompleksowy landing ecosystemowy, który nie tylko przedstawił szeroką ofertę z zakresu urządzeń domowych, mobility oraz active, ale również zaprezentował ich kompatybilność z aplikacją Xiaomi Home. Nasze prace objęły koncepcję kreatywną, research rynkowy, brainstorming, a także projektowanie materiałów graficznych, prace programistyczne oraz motion design. Komunikację ecosystemu wspieramy także w sklepach w formie dedykowanych wyróżników na urządzenia oraz ulotki informującej o kompatybilności z Xiaomi Home.

Skuteczna komunikacja wsparcia sprzedaży

Nasze prace przy obsłudze retailowej w Polsce dotyczyły również wsparcia trwającej sprzedaży z kategorii smartfonów i urządzeń domowych oraz poinformowania o aktualnych promocjach i zachęcenia do zapoznania się z nimi. Dokładnie przestudiowany brief i zrozumienie potrzeb Klienta pozwoliły nam na wypracowanie warstwy tekstowej z CTA, dokonanie opracowania graficznego master banerów dla danej promocji oraz przeformatowania banerów digitalowych i druków dla partnerów detalicznych.

Kreatywne projektowanie mebli 3D

W celu wyróżnienia urządzeń Xiaomi na sali sprzedaży partnerów detalicznych, zaprojektowaliśmy podstawy oraz standy wraz z podświetleniem LED. Zamysł opierał się na premium look&feel oraz wzmocnieniu widoczności produktów na półce przy zachowaniu czystej formy standów oraz brandingu.

get

lu

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij brief