EN

Retail marketing | Xiaomi Polska

Kompleksowy retail marketing Xiaomi Polska  

Pełna obsługa dzialań retail marketingowych jednego z wiodących producentów sprzętów elektronicznych, zarówno offline jak i online.

Klient

Xiaomi Polska

Data realizacji

2021+

Zakres prac

Stała współpraca kreacyjna obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategiczne, kreację key visuala, projektowanie materiałów graficznych, premiery produktowe, landing page’e promocyjne i ofertowe, materiały digital/BTL, meble 3D.

Premiery nowych produktów na polskim rynku

Wśród naszych działań, obejmujących szerokopojęty retail marketing, znalazły się prace nad premierami produktów m.in: serii Redmi Note 11, serii Xiaomi 12, Smart Band 6 oraz Watch S1. Celem było poinformowanie konsumenta o wprowadzeniu nowego produktu na rynek, przekazanie informacji na temat jego cech i korzyści płynących z zakupu oraz pokazanie atrakcyjnej oferty na każdym etapie sprzedaży.

Multinarzędziowe podejście

Świeże spojrzenie w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem pozwoliły nam wydobyć to, co najważniejsze w komunikacji i przełożyć na odpowiednio dobrane narzędzia. Nasz szeroki zakres działań obejmował zarówno strefę on-line – tworzenie banerów reklamowych, animacji i landing page dla każdej fazy sprzedaży (teaser, presale, open sale), jak i strefę off-line: przygotowywanie materiałów drukowanych, insertów z informacjami o produktach i promocjach, projekty wyróżników, a także tworzenie materiałów bezpośrednio do sklepów Xiaomi – pliki na meble, lightboxy, bramki, inserty, naklejki na szyby witrynowe czy plakaty. Dodatkowo, stworzyliśmy też materiały on-line i off-line z wizerunkiem Igi Świątek dla fazy open sale.

Kompletna komunikacja ecosystemu

Przygotowaliśmy koncepcję i wdrożyliśmy kompleksowy landing ecosystemowy, który nie tylko przedstawił szeroką ofertę z zakresu urządzeń domowych, mobility oraz active, ale również zaprezentował ich kompatybilność z aplikacją Xiaomi Home. Nasze prace objęły koncepcję kreatywną, research rynkowy, brainstorming, a także projektowanie materiałów graficznych, prace programistyczne oraz motion design. Komunikację ecosystemu wspieramy także w sklepach w formie dedykowanych wyróżników na urządzenia oraz ulotki informującej o kompatybilności z Xiaomi Home.

Skuteczna komunikacja wsparcia sprzedaży

Nasze prace przy obsłudze retailowej w Polsce dotyczyły również wsparcia trwającej sprzedaży z kategorii smartfonów i urządzeń domowych oraz poinformowania o aktualnych promocjach i zachęcenia do zapoznania się z nimi.Dokładnie przestudiowany brief i zrozumienie potrzeb Klienta pozwoliły nam na wypracowanie warstwy tekstowej z CTA, dokonanie opracowania graficznego master banerów dla danej promocji oraz przeformatowania banerów digitalowych i druków dla partnerów detalicznych.

Kreatywne projektowanie mebli 3D

W celu wyróżnienia urządzeń Xiaomi na sali sprzedaży partnerów detalicznych, zaprojektowaliśmy podstawy oraz standy wraz z podświetleniem LED. Zamysł opierał się na premium look&feel oraz wzmocnieniu widoczności produktów na półce przy zachowaniu czystej formy standów oraz brandingu.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Jest i on – SHOWREEL 2022!

14.4.2022

Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.

14.4.2022

W jakim kierunku rozwija się marketing?

14.4.2022

Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022
Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022