EN

Poznaj wspólny charakter
‍‍
Volvo Group

Kampania Employer Branding "Wspólny Charakter"

Rozpoczynając współpracę z Volvo Group, zadaniem agencji było przełożenie EVP i codziennych wartości, na których opiera się firma, na spójny język komunikacji i unikatową formę przekazu. Wyjątkowość, która łączy pracowników każdego szczebla na różnych poziomach, pokierowała nas w stronę pokazania wspólnego charakteru Volvo Group.

Klient

Volvo Group

Data realizacji

2019/2020

Zakres prac

Koncepcja kreatywna, projekt key visuala, realizacja sesji zdjęciowej na potrzeby KV, projekty materiałów wewnętrznych online i offline, opracowanie platformy onboardingowej, prowadzenie komunikacji social media

Odpowiedź na potrzeby

Kampania Wspólny Charakter Volvo Group została przygotowana na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy. Jej głównym celem było stworzenie spójnej komunikacji wartości, którymi na co dzień kieruje się nie tylko pracodawca, ale przede wszystkim pracownicy. Cały plan kampanii oparty był o 5 filarów wartości, które są nieodłącznym elementem działania firmy.

Co łączy ludzi?

Przygotowując kampanię, postanowiliśmy pokazać nie tylko korzenie Volvo, które determinują podejście pracodawcy, ale również wyjątkowość pracowników oraz ich sposób działania, to, ile ich łączy i jak ważny jest dla nich cel, do którego dążą. Znaleźliśmy sposób, by podkreślić ich wspólny charakter i to, kim są.

Rozwiązanie: koncepcja #WspólnyCharakter

Pokazujemy wyjątkowość pracodawcy oraz pracowników Volvo, ich podejścia, tego, ile ich łączy i jak ważny jest dla nich wspólny cel. Podkreślamy ich wspólny charakter i to, kim są. Każdego dnia. Wyznacznikiem powyższych działań jest 5 filarów, na których oparte jest funkcjonowanie w firmie i które były wyznacznikiem w tworzeniu materiałów kampanijnych:
1.    Przede wszystkim bądź sobą – różnorodność
2.    W zdrowym ciele zdrowy duch - bezpieczeństwo i zdrowy styl życia
3.    Siła jest drużyną – przyjazne środowisko pracy i współpracy
4.    Doskonałość to ciągły rozwój – kariera i rozwój osobisty
5.    Życie to twoje wybory – work-life balance

Zacznij od środka

Pierwszym etapem działań było opracowanie key visuala i realizacja sesji zdjęciowej na potrzeby jego stworzenia oraz przełożenie go na materiały komunikacji wewnętrznej (m.in. artykuły, animacje, ulotki, plakaty). Kampania wewnętrzna trwała 5 miesięcy, a każdy z nich komunikował i promował kolejne wartości.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Beauty Week Polska odpowiedzią na trudny czas w branży kosmetycznej.

19.11.2020

Nowa Junior Social Media Manager w LUCKYYOU

6.11.2020

Wywołać wilka z lasu.

23.10.2020

Beauty Week Polska odpowiedzią na trudny czas w branży kosmetycznej.
19
.
11
.
2020
19
.
11
.
2020
Nowa Junior Social Media Manager w LUCKYYOU
06
.
11
.
2020
06
.
11
.
2020
Wywołać wilka z lasu.
05
.
10
.
2020
23
.
10
.
2020
Beauty Week Polska odpowiedzią na trudny czas w branży kosmetycznej.
19
.
11
.
2020
19
.
11
.
2020
Nowa Junior Social Media Manager w LUCKYYOU
06
.
11
.
2020
06
.
11
.
2020
Wywołać wilka z lasu.
05
.
10
.
2020
23
.
10
.
2020