EN

Kampania wizerunkowa
Volkswagen Group Polska | "Z definicji VGP"

Kampania Employer Branding "Z definicji VGP"

Wypracowanie koncepcji i key visuala oraz realizacja kampanii Z definicji VGP. Kampanii, której celem jest zmiana postrzegania marki – często błędnie wiązanej z fabryką. Zdecydowaliśmy się zdefiniować VGP na nowo – pokazać wartości firmy oraz możliwości pracy, jakie daje.

Klient

Volkswagen Group Polska

Data realizacji

2019/2020

Zakres prac

Badania, warsztaty strategiczne, naming, kampania promująca wizerunek pracodawcy, kompleksowa obsługa EB, social media, event marketing

Badania, warsztaty, strategia

Zanim przystąpiliśmy do stworzenia i realizacji koncepcji kreatywnej, przeprowadziliśmy badania oraz warsztaty strategiczne wewnątrz Volkswagen Group Polska. W ten sposób dokładnie poznaliśmy nowego klienta i pokazaliśmy mu kierunek, w którym będą szły nasze działania.

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

Kampania obejmowała produkcję materiałów zewnętrznych – outdoorowych i digitalowych – oraz wewnętrznych (katalogi szkoleń, gadżety, plakaty). Jednym z elementów kampanii był również event z okazji dnia kobiet (VGP Women’s Day) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Social media

W ramach działań digitalowych powstał profil promujący markę pracodawcy na Facebooku. Postawiliśmy na 6 serii tematycznych i atrakcyjne dla kandydatów treści. Dzięki temu już po kilku miesiącach od startu kampanii profil znalazł się w Top 20 rankingu Sotrender w kategorii HR/Rekrutacja, a w marcu 2020 osiągnął pułap 8000 fanów.

Centrum kampanii

Kampania prowadzona w przestrzeni miejskiej oraz online miała jeden cel. Zgromadzić całe zainteresowanie na dedykowanym landing page, który tłumaczył cały teasing kampanii oraz wdrażał w świat marek i wartości VGP.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Beauty Week Polska odpowiedzią na trudny czas w branży kosmetycznej.

19.11.2020

Nowa Junior Social Media Manager w LUCKYYOU

6.11.2020

Wywołać wilka z lasu.

23.10.2020

Beauty Week Polska odpowiedzią na trudny czas w branży kosmetycznej.
19
.
11
.
2020
19
.
11
.
2020
Nowa Junior Social Media Manager w LUCKYYOU
06
.
11
.
2020
06
.
11
.
2020
Wywołać wilka z lasu.
05
.
10
.
2020
23
.
10
.
2020
Beauty Week Polska odpowiedzią na trudny czas w branży kosmetycznej.
19
.
11
.
2020
19
.
11
.
2020
Nowa Junior Social Media Manager w LUCKYYOU
06
.
11
.
2020
06
.
11
.
2020
Wywołać wilka z lasu.
05
.
10
.
2020
23
.
10
.
2020