EN

Kampania wizerunkowa
Volkswagen Group Polska | "Z definicji VGP"

Kampania Employer Branding "Z definicji VGP"

Wypracowanie koncepcji i key visuala oraz realizacja kampanii Z definicji VGP. Kampanii, której celem jest zmiana postrzegania marki – często błędnie wiązanej z fabryką. Zdecydowaliśmy się zdefiniować VGP na nowo – pokazać wartości firmy oraz możliwości pracy, jakie daje.

Klient

Volkswagen Group Polska

Data realizacji

2019/2020

Zakres prac

Badania, warsztaty strategiczne, naming, kampania promująca wizerunek pracodawcy, kompleksowa obsługa EB, social media, event marketing

Badania, warsztaty, strategia

Zanim przystąpiliśmy do stworzenia i realizacji koncepcji kreatywnej, przeprowadziliśmy badania oraz warsztaty strategiczne wewnątrz Volkswagen Group Polska. W ten sposób dokładnie poznaliśmy nowego klienta i pokazaliśmy mu kierunek, w którym będą szły nasze działania.

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

Kampania obejmowała produkcję materiałów zewnętrznych – outdoorowych i digitalowych – oraz wewnętrznych (katalogi szkoleń, gadżety, plakaty). Jednym z elementów kampanii był również event z okazji dnia kobiet (VGP Women’s Day) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Social media

W ramach działań digitalowych powstał profil promujący markę pracodawcy na Facebooku. Postawiliśmy na 6 serii tematycznych i atrakcyjne dla kandydatów treści. Dzięki temu już po kilku miesiącach od startu kampanii profil znalazł się w Top 20 rankingu Sotrender w kategorii HR/Rekrutacja, a w marcu 2020 osiągnął pułap 8000 fanów.

Centrum kampanii

Kampania prowadzona w przestrzeni miejskiej oraz online miała jeden cel. Zgromadzić całe zainteresowanie na dedykowanym landing page, który tłumaczył cały teasing kampanii oraz wdrażał w świat marek i wartości VGP.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Jest i on – SHOWREEL 2022!

14.4.2022

Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.

14.4.2022

W jakim kierunku rozwija się marketing?

14.4.2022

Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022
Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022