Wraz z poznańskim Teatrem Muzycznym zadbaliśmy o to, by Paddymania opanowała cały kraj. Połączenie kreatywnych pomysłów i materiałów graficznych/video przyniosło niespodziewanie dobre rezultaty kampanii, a Polska poznała inną twarz Ignacego Jana Paderewskiego.
Przeczytaj więcej o akcji >>
Teatr Muzyczny w Poznaniu
2019
Koncept kreatywny, pomysły na wsparcie Paddymanii, produkcja treści, prace graficzne, copywriting, przeprowadzenie kampanii mediowej, realizacja materiałów video
Co zrobić, by jak najlepiej wypromować koncept Paddymanii? Staraliśmy się znaleźć jak najwięcej kreatywnych rozwiązań i połączyć je z konkretnymi narzędziami, by zoptymalizować dotarcie do grupy docelowej w ramach budżetu. Niestandardowe wykorzystanie social mediów i liczne akcje ambientowe przyniosły oczekiwane rezultaty.
W ramach współpracy zajęliśmy się oprawą graficzną social mediów i tworzeniem contentu. Wykorzystanie nakładki na zdjęcie profilowe pomogło nam zdobyć viralowy zasięg bez zbyt dużych nakładów finansowych. Do tego pomysłowe, zabawne memy, które odczarowywały wizerunek Paderewskego jako premiera/pianisty i pokazywały go z tej drugiej strony – jako amanta i gwiazdę swoich czasów.
Podczas Paddymanii odpowiadaliśmy za obsługę kampanii mediowej – zajęliśmy się optymalizacją Facebook Ads i Google Ads. Poprzez dokładne targetowanie i określenie grupy docelowej udało się osiągnąć zakładane rezultaty.
Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!
skontakuj się z nami