EN

Kampania promocyjna
Teatr Muzyczny w Poznaniu | "Paddymania"

Wsparcie kampanii promocyjnej "Paddymania"

Wraz z poznańskim Teatrem Muzycznym zadbaliśmy o to, by Paddymania opanowała cały kraj. Połączenie kreatywnych pomysłów i materiałów graficznych/video przyniosło niespodziewanie dobre rezultaty kampanii, a Polska poznała inną twarz Ignacego Jana Paderewskiego.

Przeczytaj więcej o akcji >>

Klient

Teatr Muzyczny w Poznaniu

Data realizacji

2019

Zakres prac

Koncept kreatywny, pomysły na wsparcie Paddymanii, produkcja treści, prace graficzne, copywriting, przeprowadzenie kampanii mediowej, realizacja materiałów video

Wspomogliśmy pomysłami!

Co zrobić, by jak najlepiej wypromować koncept Paddymanii? Staraliśmy się znaleźć jak najwięcej kreatywnych rozwiązań i połączyć je z konkretnymi narzędziami, by zoptymalizować dotarcie do grupy docelowej w ramach budżetu. Niestandardowe wykorzystanie social mediów i liczne akcje ambientowe przyniosły oczekiwane rezultaty.

Aktywni w social mediach

W ramach współpracy zajęliśmy się oprawą graficzną social mediów i tworzeniem contentu. Wykorzystanie nakładki na zdjęcie profilowe pomogło nam zdobyć viralowy zasięg bez zbyt dużych nakładów finansowych. Do tego pomysłowe, zabawne memy, które odczarowywały wizerunek Paderewskego jako premiera/pianisty i pokazywały go z tej drugiej strony – jako amanta i gwiazdę swoich czasów.

Promujemy, promujemy

Podczas Paddymanii odpowiadaliśmy za obsługę kampanii mediowej – zajęliśmy się optymalizacją Facebook Ads i Google Ads. Poprzez dokładne targetowanie i określenie grupy docelowej udało się osiągnąć zakładane rezultaty.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Jest i on – SHOWREEL 2022!

14.4.2022

Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.

14.4.2022

W jakim kierunku rozwija się marketing?

14.4.2022

Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022
Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022