EN

Kampania wizerunkowa
‍‍
Maspex | "Za naszymi produktami stoją ludzie"

Kampania wizerunkowa marki pracodawcy

Maspex to szerokie portfolio znanych marek i duży pracodawca z ogromnym potencjałem. Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji komunikacji pokazującej możliwości, jakie czekają na potencjalnych pracowników, wskazując przede wszystkim na to, że mogą pracować dla wielkich marek, które znają ze sklepowych półek.

Klient

Maspex

Data realizacji

2019/2020

Zakres prac

opracowanie koncepcji kreatywnej do kampanii marki pracodawcy dla komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, projekt key visualu oraz kompletu materiałów drukowanych, realizacja sesji zdjęciowej na potrzeby KV oraz stworzenie strategii działań w social media

Założenia kampanii

„Za naszymi produktami stoją ludzie" to hasło kampanii wizerunkowej marki pracodawcy, której jednym z głównych celów było pokazanie, że Grupa Maspex to miejsce, w którym na pracowników czekają różnorodne i ciekawe zadania oraz duże możliwości rozwoju.

Szerokie portfolio marek, zachętą dla kandydatów

Punktem wyjścia naszych działań było portfolio marek należących do Grupy Maspex. Postawiliśmy na stworzenie mocnego połączenia między marką główną a markami produktowymi poprzez zaprezentowanie szerokiego portfolio produktów Maspexu.

Najważniejszy jest człowiek

Same produkty to jednak nie wszystko, dlatego w kampanii wizerunkowej skupiliśmy się równie mocno na ludziach – aby pokazać różnorodność pracowników Maspexu, niezwykłą atmosferę oraz świetne relacje w firmie. Te ostatnie były szczególnie widoczne podczas planu zdjęciowego.

Obszerny zakres działań

Stworzone przez nas hasło potraktowaliśmy bardzo dosłownie podczas wykonanej na potrzeby kampanii sesji. Na jej podstawie stworzyliśmy key visual oraz komplet materiałów drukowanych. Dodatkowo przygotowaliśmy dla klienta również strategię działań w social mediach.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Jest i on – SHOWREEL 2022!

14.4.2022

Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.

14.4.2022

W jakim kierunku rozwija się marketing?

14.4.2022

Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022
Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022