Kampania wizerunkowa Tysiące historii powstała, by pokazać, że pracując w Lidlu, można przeżyć niezwykłe historie, które są wartością dodaną o pracy.
Lidl Polska
2019/2020
Koncepcja kreatywna, kreacja key visuala, projektowanie materiałów graficznych, wdrożenie kampanii mediowej, projekt strony www, materiały social media, materiały ATL/BTL
Kampania miała głównie wydźwięk wizerunkowy i łączyła w sobie informacje o 3 segmentach pracy w Lidlu – praca biurowa, praca w sklepie i praca w magazynie. Głównym elementem kampanii były video prezentujące 4 wybrane historie pracowników, natomiast w pozostałych nośnikach były one uzupełnione o dodatkowe historie pozostałych ambasadorów. Co ważne, historie zostały spisane podczas castingów z ponad 200 pracownikami, z których finalnie wybraliśmy 64 ambasadorów.
Kampania była emitowana na YouTube, Facebooku, w TV oraz Internecie jako GDN. Była także dostępna na billboardach, citylightach, radiu czy we wszystkich miejscach dostępnych w „przestrzeni sklepowej” tj. kasy, gazetki, aplikacje.
Pod wszystkie te media zostały stworzone przez nas nośniki oparte na wypracowanym KV oraz strategii komunikacji, które linkowały do nowocześnie zaprojektowanego landing page'a kampanii.
Efektem kampanii był oczywiście spory spływ CV, ale przede wszystkim kolejny raz udowodniliśmy, że praca w Lidlu nie wygląda tak, jak mówią stereotypy. Jakość kampanii potwierdziły wysokie miejsca w rankingach najlepszych pracodawców, ogromne zainteresowanie stażem w Lidlu wśród studentów i nagrody branżowe.
Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!
skontakuj się z nami