Kampania wizerunkowa Tysiące historii powstała, by pokazać, że pracując w Lidlu, można przeżyć niezwykłe historie, które są wartością dodaną o pracy. Jednak pierwszym jej krokiem było odnalezienie twarz Lidla w... Lidlu.
Lidl Polska
2019/2020
Koncepcja kreatywna, kreacja key visuala, projektowanie materiałów graficznych, wdrożenie kampanii mediowej, sesja fotograficzna, organizacja planu
Projekt powstał, by wybrać osoby reprezentujące Lidla w kampaniach czy materiałach wewnętrznych, tak by nadal nie było potrzeby korzystania z aktorów, a jedynie naturalnych ambasadorów marki.
Projekt rozpoczął się od kampanii informacyjnej, tłumaczącej jak można zostać twarzą Lidla. Stworzona została specjalna skrzynka mailowa, na którą pracownicy wysyłali swoje zgłoszenia. Na skrzynkę spłynęły setki maili, a wybrane osoby zostały zaproszone na 3 castingi w różnych miastach w Polsce, gdzie zostały wykonane zdjęcia castingowe oraz video wizytówka. Na podstawie zgromadzonych materiałów i zapotrzebowania wybrana została grupa ambasadorów, którzy spotkali się na finalnej sesji zdjęciowej i nagraniach video. Ambasadorzy mieli podczas spotkania okazję poznać prezesa, zintegrować się podczas 3 dniowego pobytu w Poznaniu oraz przede wszystkim dobrze się bawili.
Szybko okazało się, że w Lidlu mamy wiele wyjątkowych osobowości, które świetnie odnajdują się przed kamerą. Wybór stał się nie tylko trudny, ale wręcz niemożliwy. Klęska urodzaju!
Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!
skontakuj się z nami5.1.2021
19.11.2020
6.11.2020