EN

Trade-marketing
Heinz

Przygotowanie i druk materiałów sprzedażowych B2B

Koncepcja, realizacja i produkcja materiałów sprzedażowych oraz informacyjnych, które mocno nawiązywały do wizerunku marki. Naszym głównym celem było stworzenie atrakcyjnego katalogu sprzedażowego. Wymagało to od nas sporo wyczucia smaku – dosłownie.

Klient

Kraft Heinz

Data realizacji

2019

Zakres prac

Sesja zdjęciowa, kreacja key visuala, projektowanie materiałów graficznych, druk materiałów

Sesja zdjęciowa

Bazą do tworzenia produktów było przygotowanie i realizacja sesji zdjęciowej pokazującej dania bazujące na kultowych sosach. We współpracy z uznanym szefem kuchni stworzyliśmy zdjęcia, które były nie tylko prezentacją dania, ale przede wszystkim inspiracją dla klientów.

Dodatkowe działania

Z marką Heinz pracowaliśmy również nad materiałami B2B do sieci hurtowych i obsługą reklamową POS. Dzięki kompleksowemu podejściu efekty naszej sesji zdjęciowej mogły zainspirować szersze grono odbiorców.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Jest i on – SHOWREEL 2022!

14.4.2022

Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.

14.4.2022

W jakim kierunku rozwija się marketing?

14.4.2022

Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022
Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022