EN

Shopper marketing
Duży Ben

Kompleksowa obsługa shopperowa

W ramach współpracy z nowatorską sieć sklepów alkoholowych, wsparliśmy markę w kompleksowym budowaniu unikalnego USP w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach komunikacji. Nasze kreatywne podejście do zadania zaprocentowało.

Klient

Duży Ben / Grupa Eurocash

Data realizacji

2016-2018

Zakres prac

Kompleksowa obsługa POS, shopper marketing, digital, event, social media

Testowanie i obsługa

Kluczem pracy była zmiana. Nieustanne testowanie rozwiązań i optymalizacja działań - stała obsługa cykli promocyjnych na sklepach, dedykowane eventy, kanały online oraz  konsulting przestrzeni sklepowej, by zwiększać rentowność sieci.

Aktywni offline

Aktywacja, zaangażowanie i przybliżenie klientom nowego konceptu. Tu i teraz. W najbliższym sąsiedztwie, nawet ulicę obok.

Digital w formie

Jednym ze zrealizowanych zadań było prowadzenie kompleksowej komunikacji digital marketingowej. Fanpage na facebooku, strona informacyjna, czy kampanie wspierające. Środki przekazu dobierane były w sposób dopasowany nie tylko do klientów, ale również do obowiązującego w tym zakresie prawa.

Kreacja w detalach

Nawet w najmniejszych detalach naszej pracy i codziennego funkcjonowania sklepu, oddaliśmy ducha marki. Pomocnej, kreatywnej, ciekawej.


Drink na wyciągnięcie ręki

Ważnym elementem całej kampanii była edukacja z zakresu miksologii. Przygotowaliśmy serię filmów wprowadzających klientów w świat drinków robionych w domowym zaciszu.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Jest i on – SHOWREEL 2022!

14.4.2022

Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.

14.4.2022

W jakim kierunku rozwija się marketing?

14.4.2022

Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022
Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022