EN

Kampania konkursowa
‍‍
Coca-Cola | "Unbottle your potential"

Konkurs Brand Opener "Unbottle your potential"

To już kolejna edycja konkursu Brand Opener. Tym razem przed nami stanęło wyzwanie nie tylko totalnego odświeżenia KV i charakteru całego konkursu, ale także stawienia czoła nowym wyzwaniom konkursowym.

Klient

Coca-Cola HBC Poland & Baltics

Data realizacji

2020

Zakres prac

projekt key visuala, koncepcja i strategia realizacji konkursu, opracowanie materiałów promocyjnych, kampania digital, prowadzenie profilu na Facebooku, przygotowanie materiałów dla uczelni partnerskich, projekt i implementacja strony internetowej.

Koncepcja i organizacja kampanii Brand Opener

Coca-Cola HBC Poland & Baltics to światowy lider w produkcji napojów. Firma ciągle poszukuje rozwiązań, które nie tylko pozytywnie wpłyną na jej codzienne działania, ale będą jednocześnie przyjazne dla środowiska. Był to nasz punkt wyjścia w tworzeniu założeń do najnowszej edycji konkursu Brand Opener.

Znany konkurs, nowa odsłona

„Unbottle your potential” to hasło promujące czwartą edycję międzynarodowego konkursu dla studentów Brand Opener, organizowanego przez Coca-Cola HBC Poland & Baltics. Zadaniem agencji było odświeżenie wizerunku i podkreślenie atrakcyjności oraz przebojowości konkursu. Działania te wymagały stworzenia ciekawego, odważnego i przyciągającego uwagę key visuala, który będzie jednocześnie pasować do obecnego logo konkursu.  

Kompleksowa obsługa

Nasze działania obejmowały odświeżenie identyfikacji wizualnej, zaprojektowanie key visuala, materiałów graficznych i video promujących konkurs, koordynacja wydarzeń online, stworzenie strony konkursowej brandopener.eu oraz obsługa fanpage’a Brand Opener – Coca-Cola HBC Poland & Baltics na Facebooku.Dodatkową atrakcją dla uczestników, oprócz konkursu głównego, były mniejsze wyzwania realizowane na fanpage’u.

Wyzwania

Głównym celem kampanii było dotarcie do jak największej liczby potencjalnych uczestników – studentów z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Wyzwaniem okazał się okres pandemii, który spowodował, że całość działań musieliśmy przenieść do przestrzeni wirtualnej tak, by nie rezygnować z żadnych zaplanowanych aktywności. W ten sposób zrealizowaliśmy 3 transmisje live dla fanów Brand Opener oraz specjalny webinar z General Managerem Coca-Cola HBC Poland & Baltics.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Projekt „Zgotujmy razem trochę dobra!” nominowany w konkursie Golden Arrow

15.7.2021

LUCKYYOU w raporcie agencji marketingowych w Polsce 2021

10.3.2021

“Praca na lata”

3.3.2021

Projekt „Zgotujmy razem trochę dobra!” nominowany w konkursie Golden Arrow
15
.
07
.
2021
15
.
07
.
2021
LUCKYYOU w raporcie agencji marketingowych w Polsce 2021
09
.
03
.
2021
10
.
03
.
2021
“Praca na lata”
03
.
03
.
2021
03
.
03
.
2021
Projekt „Zgotujmy razem trochę dobra!” nominowany w konkursie Golden Arrow
15
.
07
.
2021
15
.
07
.
2021
LUCKYYOU w raporcie agencji marketingowych w Polsce 2021
09
.
03
.
2021
10
.
03
.
2021
“Praca na lata”
03
.
03
.
2021
03
.
03
.
2021