EN

Social media | Browar Fortuna

Obsługa social media dla Browaru Fortuna  

Pełna obsługa mediów społecznościowych dla marek: Browar Fortuna oraz Browar Grodzisk w kanałach Facebook i Instagram.

Klient

Browar Fortuna

Data realizacji

2022

Zakres prac

Stała współpraca kreacyjna obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategiczne, kreację key visuala, obsługa mediów społecznościowych FB i IG, moderacja.

Koncepcja kreatywna

Znane i rozpoznawalne marki i ich odświeżenie w świecie social media - oto nasze główne zadanie. Cel był prosty i wymagający jednocześnie: wypracować spójną koncepcję wizualną komunikacji na wszystkie kanały. Założeniem było sprytne wykorzystanie i rozszerzenie brandingu znanych browarów dla wzmocnienia brand awareness.

Kontekstowe sesje foto

Pic or it didn't happen! Poza świeżym spojrzeniem na identyfikację wizualną i egzekucję jej w codziennej komunikacji w social media, została ona wzbogacona o dedykowane i kontekstowe sesje fotograficzne. Założeniem było pokazanie autentycznego spojrzenia na produkt, tego jak powstaje czy jak towarzyszy klientom w codziennym życiu.

Szeroki wachlarz formatów

Nawet dobra koncepcja wizualna nie obroni się bez dobrego wdrożenia. Skuteczną egzekucję oparliśmy na mnogości formatów socialowych, które nie tylko angażowały, ale w sposób ciekawy i atrakcyjny różnicowały bieżącą komunikację. Kreatywność w kreacji i narzędziach. IG Stories, karuzele, funkcje natywne, kanwy, expandy - długo można wymieniać.

Fortuna, Miłosław, Grodzisk

Inny smak, inny świat marki, inny klient. Każdy z tych browarów jest inny. Naszym zadaniem było stworzyć i rozbudować ich świat social media, tak aby był spójny z tym, co budowały przez lata. A jednocześnie dając temu świeże spojrzenie i dobre osadzenie w realiach social media.

Packaging w social media?

Brzmi dziwnie? A jednak! Browar Grodzisk to charakterystyczny design, także rysunkowy. Dlaczego tego nie rozwinąć na social media. Wykorzystać potencjał, który mamy pod ręką. Dosłownie.

Społeczność? Fani? Pamiętamy o tym!

Mówimy w końcu o social media. Nie możemy i nie zapominamy o tym, co je nakręca, czyli ludziach. W ramach współpracy jesteśmy odpowiedzialni za moderację kanałów, w tym komentarzy, wiadomości. Relacje i przywiązanie do marki budujemy nie tylko contentem.

wróć

Potrzebujesz agencji? Chcesz sprawdzić swój pomysł albo przesłać brief? Napisz do nas!

skontakuj się z nami

Newsroom

Jest i on – SHOWREEL 2022!

14.4.2022

Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.

14.4.2022

W jakim kierunku rozwija się marketing?

14.4.2022

Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022
Jest i on – SHOWREEL 2022!
01
.
04
.
2022
14
.
04
.
2022
Content interaktywny – gorący trend marketingowy na 2022 rok.
08
.
03
.
2022
14
.
04
.
2022
W jakim kierunku rozwija się marketing?
23
.
02
.
2022
14
.
04
.
2022