Lidl Polska

Event rekrutacyjny "Nice to Lidl You"

Do kina czy na film? Razem z Lidl Polska znaleźliśmy trzecią możliwość – na targi pracy połączone z eksperckimi prelekcjami i popołudniowym networkingiem. Sprawdź, jak przekształciliśmy jedno z najstarszych kin w Europie w epicentrum Lidlowych emocji.

Klient

LIDL Polska

Data realizacji

2023

Zakres prac

Prace koncepcyjne i kreacyjne obejmujące naming wydarzenia, wsparcie strategiczne, key visual, projektowanie materiałów graficznych wspierających promocję eventu online i offline, landing page, przedstawienie prelegentów, animacja promocyjna oraz realizacja transmisji live wydarzenia na kanale YouTube.

Twórcy

Project Manager:

Szymon Szczepaniak

Art Director:

Wojciech Cielas

Copywriter:

Maciej Karolczak

Grafika:

Aleksandra Duk, Agata Gołębiewska

Motion Design:

Adam Furmańczak

LIDL Nice To Lidl You

Niestandardowe dotarcie do kandydatów

Sytuacja na rynku pracy jest – lekko mówiąc – konkurencyjna. Dlatego, kiedy Lidl Polska zwrócił się do nas z potrzebą ciekawego i personalnego dotarcia do potencjalnych kandydatów, zaproponowaliśmy wycieczkę do kina. Idea była prosta – wyjdźmy z biura i spotkajmy się twarzą w twarz z ludźmi, którzy do tej pory znali Lidla jedynie z kanałów społecznościowych. 

LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You

Eksperci, wiedza, inspiracje

Jedną z głównych atrakcji eventu Nice to Lidl You były prelekcje prowadzone przez ekspertów Lidla. Podczas 12 inspirujących prezentacji, kandydaci mogli poznać prawdziwe oblicze pracy w Centrali Lidla. Odkryć jej sekrety i spojrzeć z bliska na każdy z obszarów biznesowych. Dla bardziej dociekliwych przygotowaliśmy również cztery panele dyskusyjne z prelegentami.  

Rekrutacja

Czym byłby event rekrutacyjny bez cóż, rekrutacji? Na terenie kina przygotowaliśmy dwie salki, w których na uczestników czekali rekruterzy i rekruterki Lidla. Konsultacje dostępne były również dla osób spoza Poznania, w formie online. Po analizie CV kandydatów i dopasowaniu ich do otwartych stanowisk, eksperci Lidla doradzali, jak zdobyć pracę w Centrali. 

LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You

Transmisja live

Czy to, że Centrala Lidla mieści się pod Poznaniem, ograniczyło liczbę uczestników? Ależ skąd! Zadbaliśmy o to, aby w wydarzeniu i w rekrutacji mogły wziąć udział osoby z całej Polski. Ba, postaraliśmy się, aby nie musiały nawet wychodzić z domu. Specjalnie dla nich odpaliliśmy transmisję online, która umożliwiła spotkanie z prelegentami i rekruterami live.

Personalizacja ma znaczenie 

W świecie, w którym na moment przenieśliśmy się niemal wyłącznie do świata online, rekrutacja idealnych kandydatów stała się nie lada wyzwaniem. Tablice ogłoszeniowe nie pozwalają pracodawcom się wyróżnić, a przy prawdopodobnym wzroście treści generowanych przez sztuczną inteligencję, ten problem można wykorzystać na naszą korzyść. Warto wrócić do korzeni i postawić na rekrutację opartą na relacjach i interakcjach. 

LIDL Nice To Lidl You
LIDL Nice To Lidl You

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie